Publisert av: tornerose | februar 17, 2008

Vårsol

Smelt isen i meg

Gi meg dyprøde roser i kinnene

Varm de stive hendene mine

Gi liv til kalde og trette lemmer

Tin de frosne bitene i hjertet mitt

Åpne sansene mine

Så jeg igjen kan nyte vårfuglenes flørtende sang

Så jeg igjen kan se på tilværelsen med nye friske øyne

Så jeg igjen kan fylles opp av vårlige dufter og deilige følelser

Dra meg ut av vinterens mørke hi

Åpne meg

Så jeg igjen kan stråle

Varmt og inderlig

Lik dine første vårstråler 

Responses

  1. Så flott skrevet.
    Blir rørt jeg.
    En dag….

  2. Tusen takk Tordenlill!
    Selv om jeg ikke den store dikteren, så varmer det med koselige tilbakemeldinger.. Snart er det vår i kropp, sjel og sinn for oss begge:)

  3. Å, så vakkert, Tornerose! *snufs*
    Jeg synes du stråler både varmt og inderlig allerede, jeg!

  4. Takk kjære Fairy!
    For rørende kommentar..
    Og takk i lige måde må jeg si!!
    Sweety!

  5. Du er vakker!

    Du stråler! -Som Sirius på Himmelen! :o)

  6. *Rørt* Angel!
    Tusen takk, du stråler ikke lite selv;)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

