Publisert av: tornerose | februar 23, 2008

Lørdagsfotoquiz, kaster meg på bølgen jeg og..

Tordenlill utfordret meg til å legge ut en fotoquiz, og jeg tar herved utfordringen. Lothiane gikk i bresjen for fotoquiz-bølgen her inne- et artig påfunn må jeg si. Denne er ikke enkel, skulle selv prøve å gjette den igår, men klarte det faktisk ikke. Men jeg må teste ut på dere; Hva er dette?

img_0254.jpg<

 ______________

Fasiten er:

img_0254-2-copy.jpg

  Eugenie gikk av med seiern, godt jobba!

Responses

  1. Rekkverk som kaster skygge mot en vegg?

  2. Nei desverre, det er feil…

  3. Asfalt, brostein, persienne og vindu så jeg med en gang, men med nærmere undersøkelser så fant jeg ut at jeg har ingen aaanelse! 😉

  4. Masse bra forslag her, men desverre ikke rett altså:(

  5. kan det være døra på en gammel telefonboks? Dere vet, de røde som nesten ikke finnes lengre?
    De hadde jo vinduer i alle retninger, og jeg lurer på om man ikke ser igjennom en sånn?

  6. Oi,oi, utrolig bra! Nå ble jeg paff gitt, gjettet du det så fort!! Imponert altså!
    Fasitbilde legges ut straks 😉

  7. Wow, så jeg hadde rett altså?

  8. Wow!
    Hvordan i alle dager var deg mulig å finne ut hva det var da!
    Godt gjort!
    Gratulerer Eugenie 🙂

  9. Kan jeg få låne bildet av telefonboksen til min egen blogg??

  10. Det går fint Eugenie, den utgaven er ikke av den beste kvaliteten, si fra om du vil ha orginalen 😉

  11. Send gjerne originalen på mail til meg. Er det du som har tatt bildet?

  12. Tordenlill: Ble overrasket over meg selv jeg. 🙂
    Jeg kjente igjen rillene i døra, for de husker jeg var tre og tre. Se her:
    http://www.eugenie.no/2008/02/23/de-roede-telefonkioskene/


Legg igjen en kommentar

Kategorier

