Publisert av: tornerose | mars 29, 2008

Litt i en boble for tiden… når vil den sprekke?

Jeg har skrevet uttallige bloggposter siste dagene som har blitt forkastet, for verken hender eller hodet mitt vil. Er et eneste tankekaos oppi toppen, og jeg finner liksom ikke ett tema som jeg vil skrive om. Til nå har jeg brukt bloggsiden min til å fokusere på små gleder i hverdagen, men også en arena hvor jeg setter ord på følelser og tanker som ikke alltid er så enkle. Men som sagt, noen ganger er alt bare kaos, og man har ikke roen til å nedtegne noe.

Jeg kunne sikkert skrevet om;

– påskeferien, pappan min som falt om og alle bildene jeg har i hodet av den skremmende situasjonen, men jeg orker ikke få fram tårer eller redselen i meg idag.

– hvor godt det er å leve! Men jeg ville ikke vært nok entusiastisk idag, temaet fortjener bedre.

-følelser, men noen ganger går alle i hverandre og alt er vanskelig å skilne.

-våren, men jammen er det masse snø ute nå.

-boken jeg leser, men hodet mittt husker ikke handlingen og poengene godt nok.

-barn som er med foreldrene i butikken og lager et voldsomt spetakkel, men jeg vet jeg vil skrive et bedre innlegg siden.

-jeg kunne skrevet ferdig reisebrevet jeg skal legge ut om Namibia, men det er så mye jobb og jobben er det visst jeg som skal gjøre.

-kjærlighet, men er ikke i rette «mooden» her jeg ligger alene på sofan.

Jeg kunne skrevet om alle disse tingene, men ikke idag.  

Er det litt stille fremover så er det det. Blogging er visst et overskuddsfenomen. Når man er i boblen, må man først stikke hull på den for å tenke klart. Jeg jobber med saken, men «hinnen» er litt tykk 😉

En  sang helt på tampen bare fordi den er fin.

Responses

  1. Da venter jeg til den dagen – og gleder meg til reisebrev og artikkler 😉

    Også håper jeg pappaen din er bra igjen. Det hørtes skummelt ut -selv bare med noen få ord…

    God bedring og lykk til!

  2. Kommer med en stor nål her!
    *prøver å sprekke boblen*

  3. Takk for det randi- koselig at noen ser fram til noen reisebrev. Pappa er heldigvis god nå, men opplevelsen var fæl! Nå skal kroppen bare bli litt bedre, så skriver jeg litt igjen etterhvert:)

    Jammen meg godt du har med nål Tordenlill!!! Tror det begynner å gå hull;)

    klemmer til dere begge!

  4. Skjønner deg med det du skriver. Problemer med å finne ord og konsentrere meg nok til å skrive noe vettugt. Men det kommer seg vel får vi håpe. God bedring til faren din, vondt og skummel opplevelse sikkert.

    Pass godt på deg selv da og bli bedre, så kommer vel boblen til å åpne seg igjen også forhåpentligvis 🙂

  5. Takk for koselig hilsen Rosa:)
    Venter på et formløft så kommer nok ordene tilbake:)
    Håper formen kommer seg for deg også..
    klem


Legg igjen en kommentar

Kategorier

