Publisert av: tornerose | april 16, 2008

Boble over og gladinnlegg!! (med noen bilder)

Jippy! Jeg har vært og gått en ganske lang tur (i mine øyne) ved Sognsvann idag. Det er mange år siden sist!! Jeg er bare kjempe glad! Det har vært flere dager hvor jeg har fått smaken på livet igjen. Fyrverkeri i helgen, å kunne drikke litt vin, og nå tur. Solen som steiket i fjeset uten at hodet vil eksplodere. Muskler som blir brukt uten å bli totalt utmatta. Jeg bobler over- jeg kjenner indre glede. Det er dette jeg har drømt om når jeg ikke har orket noen ting. Når jeg har ligget inne dag ut og dag inn. Dette har vært gulroten. At en dag- så skal formen snu litt igjen. At jeg sakte men sikkert vil orke litt igjen og være en del av det som skjer. Det er sikkert ikke lett å forstå mitt gledesutbrudd over en slik liten ting, men når man har vært syk så lenge med alle begrensningene som det medfører, så skal det ikke mye til for å gi meg lykke-følelse. Forrige vår i pleie hos min mor og tilbakefall, denne våren med nesen litt mer uttafor døren. Ju-hu!

 

Jeg har våknet litt til liv. En smule yr av varmen også- akkurat sånn det skal være på våren. Kanskje er dette en blaff, kanskje ikke. Kanskje blir det dårlige dager etter stuntet. Men akkurat idag så bryr jeg meg ikke. Det som skjer det skjer. Men idag skal jeg bare være glad! Nemlig!

 

Responses

  1. Å som jeg gleder meg med deg!! Og for en deilig post å lese! Nydelige bilder også- og en fin påminnelse for meg om å være glad for de tingene jeg tidvis tar for gitt…..
    *skriver det ned og prøver å huske*

  2. Så herlig!!
    Gleder meg med deg 🙂

    Flotte bilder.

  3. «Glad» er en fin ting… 🙂 Håper du har tenkt å være det mange dager. 😀

    Koselige vårbilder. Marihøner er jo herlige dyr..

  4. Å som jeg gleder meg med deg!! Og for en deilig post å lese! Nydelige bilder også- og en fin påminnelse for meg om å være glad for de tingene jeg tidvis tar for gitt…..
    *skriver det ned og prøver å huske*
    tusen takk kjære du! Så hyggelig at du gleder deg med meg 🙂 Håper du har mange glad dager også;)

    Tordenlill:Takk vennen! Denne våren er våres vår- bedre enn i fjor, og det skal gå bare en veg, og det er opp;) Klem

    Ulme: Tusen takk skal du ha- liker også godt marihøner.. skikkelig vakre i grunn.. Håper «boble over- dagene» blir mange både for deg og for meg 🙂

  5. Åjo, skjønner deg godt! Og helt enig med deg, om en ikke har noe garanti for hva som kommer, så kan en i allefall nyte øyeblikket her og nå. Viktig!
    Krysser fingre og håper du får mange mange flere slike go’dager 😉 🙂

  6. Kjempefine bilder 🙂

  7. Takk Rosa! Du vet akkurat hvordan det føles å ha noen timer en lever litt. Måtte det bli mange fler av dem.. Vi trenger det vettu 🙂

    Mytteristen: Tusen Takk skal du ha 😀


Legg igjen en kommentar

Kategorier

