Publisert av: tornerose | mai 2, 2008

Flere som trøbler med opplastning av bilder?

Siste dagene har det vært helt umulig å laste opp bilder normalt på wordpressiden. Dvs man kommer så langt som til «last opp» men skjermen bli helt hvit og ingenting skjer. Jeg har forsøkt de to forskjellige opplastningsmetodene, men begge ganger stopper det opp. Noen som har forklaring på hvorfor eller har erfart det samme?

Har måttet bruke insert image hvor man setter inn link fra photobucket, men bildene blir ikke tilpasset siden så det fungerer ikke så godt.

Håper det er et midlertidig problem..

 

Responses

  1. Hmm, dette var merkelig, har ikke opplevd dette problemet jeg!

  2. jeg har heller ikke hatt problem med det. Akkurat lastet inn en haug med bilder på gamlemåten…?
    Det løser seg sikkert 🙂

  3. Hmmm, snodig, hvorfor går det ikke har da tro…Håper det funker snart 😉

  4. Jeg har heller ikke hatt dette problemet. Merkelig. :-/ Håper du finner ut av det!

  5. Opplasting av bilder aner jeg ingenting om… Men har prinsessa jobbet/jobber prinsessa i en barnehage? Noe kan tyde på det.. 🙂 Så gøy! (i så fall..)

    Venter spent på flere bilder… 😀

  6. Takk Lothiane, var litt rart dette men?!?! Håper «det gir seg» denne mystiske opptredenen på WordPressiden min 😉 Har nemlig planer om å legge ut flere bilder fremover.. og blir så tungvindt å gå via photobucket..

    Ulme: Japp, Prinsessa er en såkalt pedgogisk leder, ei sånn som skal vite hva som er smart i enhver sitausjon med barn liksom 😉 Iallfall late som hun kan det, hehe. Har stillingen min fortsatt og regner å komme tilbake til den når jeg er bedre, verdens beste jobb, i love them *sukk* (Jobbet med barn fra 2-6 år i 5-6 år 😉 Begynner å bli gammal gitt o_o

  7. Ååååh, de er jo herlige,da.. 😀 Det høres ut som om du er i din beste alder! 😉

    Håper du blir bedre – tipper de søte små savner deg masse,masse,masse,masse!!! 🙂

  8. Ja, de er så herlige når jeg kommer på besøk, strømmer til og blir helt «tornerose-gale» 😉 Jeg klarer jo ikke gå igjen, så jeg blir jo grisedårlig vettu. Iallefall formen er oppadgående, med noen kromspring tilbake og til siden, men jeg skal bli bedre ganske snart er jeg sikkert på 🙂 Uansett så lever jeg så mye mer enn jeg gjorde for en tid tilbake, og det er herlig!

    Hehe, jeg går inn i en «ny og skummel» fase om litt over en mnd.. sånn aldersmessig, men jeg skal nok takle det.. tror jeg.. 😉

  9. Apropo bilder igjen, har slutta helt å funke den:S
    Men nå kom jeg på noe, er det noe spes som jeg bør ha installert for å få det fram? Men får det ikke til å stemme siden det funka først?snodig


Legg igjen en kommentar

Kategorier

