Publisert av: tornerose | mai 8, 2008

Årets første bad i sjøen!

Helt sant, jeg har bada i sjøen!

Jeg føler meg litt vill og gal som bader i 10 grader, jammen blir man tøffere og tøffere med åra.Hvem skulle tro det? Det står til og med i denne avisartiklen av jeg er tøff. Kluet er å stå utti til bena er bedøvd, og så kaste seg under. Hardt og brutalt.

 

Kan bekrefte at det var kaldt, men oppfriskende!!

(De som trodde de skulle se meg i bikini tok helt feil, dette er altså ikke meg, hehe. Men vi kan jo late som?)

 

Noen fler som tar utfordringen og bader i løpet av pinsehelgen?

Nyt uansett godværsdagene alle sammen!

Responses

  1. Jeg sier egentlig bare «huff, men hjelp så tøff». Jeg kan vel like gjerne ta utfordringen. Og som o-løper uten tilgang til dusj rett etter løp, men kanskje et vann eller en elv, så tar jeg utfordringa. Nå i pinsen. Får se om det blir noe bilde av det 🙂

  2. Oj! Du er tøff! Og iskald.. *humrer* 🙂

    Men ja, har gjort det! Bada eller dusja i iiiiiiiiskaldt vann! Men det har ikke vært veldig frivillig, mer a la vibekes grunn; alternativet er å ikke få vaska seg etter heftig (hehe, sykkelturer er ikke medregnet – og heftig er heftig overdrevet) fysisk aktivitet.. 🙂

    Tar nok ikke den utfordringa i løpet av pinsa, nei. Skjønt, sommeren har jo virkelig kommet tidlig til ulme i år. 😀 Helt greit, liksom..

  3. Å hjelpes!
    Du er gal!!!
    Jeg kommer definitivt IKKE til å bade i pinsen. Jeg hører med til den kategorien som ikke blir tøffere med årene:-)

  4. Tøffing!
    🙂

  5. Jeg er imponert! Men ettersom jeg er omtrent like tøff som tordenlill (hehe), blir det neppe bading på meg i pinsen. 🙂

  6. Tøffe damen! 😀

    Om jeg tar utfordringen? -Nei…
    Villig til å bade i kaldt vann? -Mulig.
    Villig til å vise meg i bikini? – Definitivt ikke!

  7. Du imponerer! Blir alldeles ikke bading i pinsa for min del! Vi har drittvær og regner bort, kaldt som fy og føler egentlig at det er bading nok bare å gå seg en tur i bilen :/

  8. Også jeg som sjekket termometeret i poolen i dag og fant at 26 grader kanskje kunne være greit nok, litt friskt er jo deilig det og……

    Jeg er en kaldt vann pyse. Helt enket.
    Du er steintøff!!

  9. Hehe, nei jeg tror ikke jeg er gal altså 😛 Føler meg jo så tøff her etter alle go-orda at jeg vokser noen meter vettu..

    Har badet i dag også- og det var seriøst ikke kaldt.. Tror ganske sikkert det er 16 grader eller no, kan ikke være 10 hvertfall. Det er så varmt på stranden at man nesten ikke kan sitte der uten å dykke seg, bare prøv folkens..

    Tøft Vibeke!!! Kjempe kult med bilde om du får til 😀

    Ulme: Vettu jeg var litt iskald i går kveld, så du har helt rett…Deilig at sommern kom til ulme også!!

    Tordenlill- Synes du er tøff på mange måter jeg 😉

    glamaalhambra: Takk snuppa, jammen har du også kommet hit, så utrolig koselig å se deg!!

    Lothiane: Om du drar til ulvøya så er det rimelig varmt på grunna, så kanskje ikke så gale lell?

    Valkyriana: Helt enig frøken. Synes det å blotte min bleke og hva skal jeg si; noget uveltrente kropp i bikini var verre enn selve badet); Der har du min sympati.. Når jeg ser meg rundt blir ikke følelsen noe bedre.. solariumsbrune, silikonpuppefylte, sminka, veldreide babes.. ja, da føler man seg ikke høy i hatten!

    Sissel: stakkars, høres ut som et møkkavær i grunn 😦 Håper det snur i løpet av helgen… bor du nord du?

    Randi: Hehe, 26 grader du tullejenta.. Du er litt for godt vant.. På sommern når det er 30 grader så kan jeg synes det er kaldt å gå utti, selv om tempen er høy så jeg kan forstå deg.. Takk.. litt gøy å gjøre noe som jeg ikke pleier , det er leneg siden sist 😀

  10. deilige sommerord…: utti, grunna

    Jeg hører vannet og stranden, Tornerose :))

  11. Ulme har bada! 😀 Riktignok ikke sjøen, men likevel.. (nei, det var ikke i badekaret heller, det var i et vann!)

  12. WOW har du ulme!! Nå imponerer du stort altså! Hvor kaldt var det? Idag eller? Jammen er du en ekte viking du også 😀

  13. I dag, ja. Neeei, det var faktisk ikke så kaldt. Men jeg hadde løpt en tur først, og det var jo veldig varmt.. Men jeg svømte ikke langt, altså. Viking! *slår seg på brystet*

  14. […] 06 Jun 2008 19:18:58 +00003, 2007 av tordenlill Etter at Tornerose så vågalt badet altfor tidlig i år, så har jeg endelig […]


Legg igjen en kommentar

Kategorier

