Publisert av: tornerose | mai 15, 2008

Tornerose registrerer at…

….hun er blitt et salgsobjekt og brukes som kjæledyr på Facebook. Hun er usikker på om hun liker det.

…50 nye applikasjoner ligger på vent hver dag. Hun er usikker på om hun liker det.  

…hun går med ullsokker langt oppå leggen… Hun er usikker på om hun liker det.

…hun har vondt i armene sine. Hun er usikker på om hun liker det.

…bensinprisen skal gå opp for å skåne miljøet. Hun er usikker på om hun liker det.

…halsen snøres igjen, hodet tyknes, snørret likeså. Pollenet sloss mot våryrheten, og hun registrerer at pollenet leder ann 2-0. Hun er usikker på om hun liker det.

…hun ikke har fått svar fra huseier ennå om hun må på hodet ut. Hun er usikker på om hun liker det.

…hun skal få såkalte «hjelpemidler». Hun er usikker på om hun liker det.  

… mange blinker inn i rundkjøringene. Hun er usikker på om hun liker det.

…hun begynner å bli hekta på statistikker og har fått bloggesyken. Hun er usikker på om hun liker det.

…det er 17 mai på lørdag. Hun er usikker på om hun liker det.

 

 

Det er jammen mange små og store ting man skal være usikker på om man liker her i verden. 😉 

Responses

  1. En klem

  2. Og en til… 🙂

    (er du usikker på om du liker det og?) 😉

  3. hihi, NEI, jeg er ikke usikker på om jeg liker det 😀 Jeg er helt sikker- ja faktisk nesten det eneste jeg er sikker på idag… sååå godt er det faktisk..Så takk for Ulmekos og Glamakos!

    (Egentlig er jeg nok ikke så usikker på alt over heller, bare akkurat i dag- som jeg ubestemt, usikker, vinglepetter, forvirra)
    Imorra er jeg back in buisness…og sikker på alt 😀

  4. Noen av leserene her er også usikre!
    Vi får se om vi blir sikrere etterhvert.:-)

  5. Så utrolig bra!!! 😀

    Jeg kjemper også en tapende kamp mot pollenet og har på meg ullsokker. O_o Håper dette ikke er noe smittsomt og at 17. mai viser seg å komme til Bergen også!

  6. fnis…er du virkelig kjæledyr på facebook? Jeg skjønner det er ting jeg må lære meg der inne!

  7. Man skal visstnok blinke inn i små rundkjøringer, sier bror. Yrkessjåfør. Merkelig system. Også usikker på om jeg liker det.

  8. Snuskevænnen! *kosemose*

    På lista:

    1-2: ikke bry deg om de to første postene i det hele tatt, bare slett alle forespørsler! 😀

    3-7: Det liker vi IKKE, så det så.

    8: Klart du liker det, livet blir mye enklere og du har mere energi til å fotografere og bade (gale menneske). 🙂

    9: hmm…er det ikke kommet nye regler på det da? At man skal blinke seg inn nå? (kanskje kun i små?) Men pappa gjør det også nå etter at han tok sertifikat for minibuss nettopp. Her snakker Angel_- om ting hun ikke kan…. 😉

    10: Forsiktig, men kose deg! 😉 Spennede med blogg, gitt!

    11: You looooove it! Grillings, tog, is kanskje? Deilig vær (har bestilt!) Hurra!

    En Kleeeeeeem til Tornerose! :o)

  9. Usikker ene dagen, veldig sikker andre dagen og ikke helt sikker igjen tredje dagen.. Det er vel jente hoder i ett nøtteskall! En helgeklem til deg og håper du er litt mere sikker i dag 🙂

  10. Det er mye å lure på, ja! Og jeg synes også du skal få en klem… så det så! *klem*

    Jeg har kuttet ut kjæledyrgreiene på FB, det ble litt pes. Dessuten er jeg ikke til salgs! Slett i vei med god samvittighet, om du føler for det.

    Imorra blir det surt og kaldt, DET er jeg sikker på at jeg ikke liker… men bunaden varmer forhåpentligvis nok.

    Bloggesyken lider jeg også av… Sterkt framskreden… og statistikken er nådeløs. 😐

    *en klem til*

  11. Da jeg leste dette, fant jeg plutselig ut at jeg har en empatisk side, og fikk lyst til å komme med en oppmuntring på hvert eneste punkt. Men det gjør jeg ikke. Jeg vil bare si at ullsokker langt opp på leggene kan være en fin ting, egentlig, for å fryse på beina er en ting man definitivt her helt sikker på at man ikke liker.

  12. Og jeg er absolutt enig med Geir. Ullsokker langt oppover leggen, samme når, gjerne akkurat nå, selv om det er mer sommerlig temperatur på Vestlandet enn på Østlandet. Jeg er helt sikker på at jeg liker ullsokker. Ellers var det et par ting på lista di jeg definitivt hadde vært usikker på om jeg likte, ja. Det der med husverten…. Tvi, tvi – med 17 mai og alt 🙂

  13. Tornerose registrer at hun ikke er så usikker idag 😀 Så det så, nemlig 😉

    Tordenlill: puuuh, godt det ikke bare er meg?! Kan det ha noe med mndsyklus å gjøre tro denne snodige usikkerheten?

    Valkyriana: Tror jammen jeg har smitta 17 mai på deg også, sorry åsså 😦

    lindis: Japp, jeg så at en venn har meg som «pet», litt søtt da…. jeg synes i grunn det er litt koselig jeg da.. Ellers kjøpt og betalt denne jenta;)

    lill: Ja sant.. det r visst reglene, men jeg liker de ikke. Jeg har ikke fått det under huden. Dessuten synes jeg det er tullete at de som har hatt lappen i mange år ikke får et brev i posten når det er endring i trafikkreglene? Dermed har jegikke lært meg det, i protest;) skikkelig teit om man får bot, så jeg får jammen begynne å gjøre det selv om det strider meg imot;)

  14. Angel: takk for at du løste opp i usikkerheten min, eller ubestemtheten. livet er slettes ikke så verst i grunn 😀
    klem til deg også!!

    Sissel: Ja sånn er det. Kvinnfolk, ikek anna å si 😉

    Lothiane; ååå takk for opptil flee klemmer, det var godt 🙂
    hihi, åssen skal vi bli kvitt bloggesyken? Er vel sånn at engang smittet, alltid smittet? MEn idag er jeg sikker på at jeg synes det er gøy og godt å ha blogg. en plass man kan si akkurat det man vil, iallfall nesten.. Er litt misunnerlig på bunaden din jeg, er jo så kaldt, brrrr….

    Geir: så herlig at jeg er med på å få fram din empatiske side 😉 Jeg skal heretter med glede i kle meg lange ullsokker, selv om det er det mest usexy på jord, så er varmen på føttene det viktigste 😀

  15. Vibeke: Ja er veldig usikkr på husverten altså. Hun skulle ha sagt fra om jeg måt ut nå, er liksompå overtid med svaret sitt, og det er litt ullent rett og slett. Liker å vite hvor jeg skal bo 😦

    17 mai blir det- fra soffan, men det går sikkert fint 😀 Tror jg, men gruer meg litt 😉

    benytter herved anledningen til å ønske dere alle en fin 17 mai, tre ganger hipp hurra 😀

  16. Fin-fin 17.mai-feiring til tornerose! 😀

  17. Vel.. jeg skjønner alle punkter unnatt den om 17. mai og bloggesyken. Det er to ting jeg liker godt. 😉 Men at man ikke vet hvordan ting blir med bolig.. det er en kime til mye bekymringer. Særlig om du er noenlunde lik meg og bekymrer deg for en del. 😉

    Håper du får en fin dag i morgen, da. Sender et flagg og en klem din vei.

    🙂 Klem fra mirakel

  18. Tusen takk Ulme, til deg også;)

    Mirakel: Er nok fordi jeg er syk og ikke får gått og sett på toget at 17 mai er litt gruff, for liker det egentlig som en unge;) Men skal se noen venner kl 5, det blir stas, grille litt og sånn.. ‘Samme med leilighet, er litt tung for meg å flytte da jeg er syk.. får nesten litt småhetta med tanken, men må jeg så må jeg, og det finnes alltid en løsnng 😀 Japp, jeg er en bekymrer.. har en stooooor bekyrmingsrynke i panna 😉

    takk for flagget, håper virkelig du får n finfin dag 😀 Klem og takk for hilsen..

  19. Jeg er ikke veldig stor, og heller ikke veldig sterk, men hjelper gjerne til med flytting hvis det kniper skikkelig for deg. 🙂 Ikke noe morsomt å sitte med det i tankene, skrik ut!! =)

  20. Å du er vel skjønn Kamomille! Jeg ble skikkelig rørt her nå og fikk fuktige øyner 😉 ) Du er kjempe snill!! Skal se om jeg tørr å be om hjelp om dagen melder seg.. Hadde alle vært som du!
    Stor klem

  21. Så herlig sagt av cammomille: «Jeg er ikke veldig stor, og heller ikke veldig sterk, men hjelper gjerne til med flytting hvis det kniper skikkelig for deg.» Det var flott sagt! 🙂 Skulle vært flere med den innstilinga…

    Du får kalle inn til flyttedugnad, tornerose. 🙂

  22. Måtte smile av denne, selv om den egentlig er bittegranne trist. Morsomt skrevet. Enig med brodern (Geir) i at ullsokker til langt opp på leggene er langt å foretrekke foran å fryse på labbene 🙂

  23. Hehe, godt jeg fikk fram smilet da;) …selv om det var en litt trist dag…eller snarere ussikker og ubestemelig dag.. Jammen kjekt at mannfolk liker ullsokker oppover leggene…:D


Legg igjen en kommentar

Kategorier

