Publisert av: tornerose | mai 18, 2008

Episode 2 av «Vær så god å bli gærn»

Jeg fant en bli gærn-sang borte hos Lothiane og kom over oppfølgern da jeg letet etter musikk på Youtube igår. Kan du høre på denne uten å bli gal??? Det kan iallefall ikke jeg! Og bare vent, du får den garantert på hjernen…og kommer til å synge på den resten av dagen, lucky you.. Men hvis du fortsatt er småsprø av Lothianes gummibjørn, så kan det være godt å få noen nye impulser 😉

«Eg har miste klinkekula mi»

Responses

  1. Hahahaha! Herregud, den her er jo til å bli sprø av. Men fuggærn likte’n! *Mayra plystrer og danser*

  2. Den er til å bli sprø av ja, men heldigvis ikke en av dem som fester seg til hjernen min. Vet ikke, men den var for stygg til at den fester seg. Gunnibjørnen hos lothianne, er jo en sånn man syns er bra, samtidig som den er irriterende.

  3. Herremin for en sang! Gummibjørnen er ute av hodet mitt og klinkekula rakk ikke å feste seg så nå er jeg FRI, iallefall til neste teite sang en el annen plass 😉

  4. Jeg tror jammen jeg liker den jeg 😉

  5. Å skrekk og gru! Jeg trodde jeg hadde klart å fortrenge den etter overdose fra myPodens iMac. Nå er den der igjen. Hvor lenge går det før jeg klarer å få den ut av hodet denne gangen?
    Takk skal du ha, Tornerose……

  6. Hehe, morsomt. Utrolig hvordan enkelte sanger og melodier bare fester seg på hjernen. Akkurat som den siste sangen som gikk på radioen…

  7. «Eg har mista klonkekulå..,eg har mista klinkekulå..» Lurer på om den fungerer som å telle sauer..? Ja, når man skal legge seg for å sove..
    *1 klinkekule, 2 kllinkeluler, 3 klinkeluler..*

  8. Hahahahaha jeg liker denne nå jeg. Må liksom innom og høre på den om og om igjen. Og fuggærn skravler med. 😛

    Råtass-sang det her altså! 😉

  9. Lothiane: Haha, heia deg og fuglen din!!! Bare hyggelig å fremskaffe sommerns store hit!! Råtass-sang, et passende ord!!

    Eugenige og Sissel: Godt den ikke festet seg, kjipt å ha det på sanvittigheten liksom 😉 knis

    Lenemor: Så flott da 🙂 Tipper lillegutt også liker den?

    Geir: hihi… jeg måtte flire godt her nå.. Bare hyggelig å kunne hjelpe deg å fremskaffe gosangen igjen altså;)

    Cammomille: Bare å nyte i vei.. Bare det ikke ødelegger nattsøvnen…

    Ulme: HaHA, dritbra forslag! Skal jammen meg prøver, sliter nemlig litt med å sove for tiden, og er drittlei sauene!!

  10. Så du hadde postet godsangen på FB Lothiane, måtte humre litt da.. ja du liker virkelig du!

  11. *triller rundt i latter*


Legg igjen en kommentar

Kategorier

