Publisert av: tornerose | mai 19, 2008

Elsker du meg?

Eg skar inn ordå i barken med kniv

Eg elske deg og det er sant
Du skrev det sama på papir

men du brukte blyant
for då konne du viska det ud.
 
 
   
Eg sa det te deg både ude og inne

Eg elske deg og det er sant
Du sa det bare udi loftå

så ordå med vinden forsvant
og då blei dei viskte ud.
 
 
 
Eg elske deg

Elske du meg?
Om det var sant!!

Men du forsvant
før eg fant ud
kem du va
 
Eg sa det både tidligt og seint
Eg elske deg og det er sant
Du sa det bare seint om kvelden
når dagen i fortidå rant
så nattå konna viska det ud

 
 
Eg sa det både titt og ofte

Eg elske deg og det er sant

Du sa det når du syns du måtte

Og så til ein aen kant

 

Tida den viskte deg ud…

Tåre

 

 (Tekst: Sigvart Dagsland)

(Hjertebilde fra denne siden )

 

 

 

 

 

Responses

  1. Vakkert! Rett å slett vakkert!

  2. den sangen er fantastisk fin!!
    Minst like fint var det å se en trestamme med navel 🙂

  3. Ja ikke sant, den er vakker!!

    Haha, jeg lo godt av den navlen Lindis!!! Hele den sørgelige teksten ble med ett litt komisk 😉

  4. Nydelig 🙂

  5. Trist sang, men ingenting kan synes så vakkert som det triste. Som å male med en forbudt farge.

  6. Takk Rosa og Sander! Er enig.. vakkert men trist.. Du sier det jo så slående sander.. som å male med en forbudt farge

  7. naw.sååå braaa <333


Legg igjen en kommentar

Kategorier

