Publisert av: tornerose | mai 25, 2008

Alene hjemme….(foto)

Responses

  1. Hehe!
    Flott bilde og tittel:-)

  2. Hei fra meg i Oslo 🙂 Yay!!!!!
    Håper alt er bra med deg… 🙂

  3. Bare det å komme på å ta et slikt bilde! Jeg er imponert. Jeg sier som tordenlill: Flott bilde og tittel.

  4. Takk Tordenlill, mark og Vibeke 😀 Jeg har bare rusla så smått i gata her og delvis ligget i veikanten, til billister store forundring vil jeg tro;) Men der var det fine løvetenner vettu..

    Mark: Hei hei til deg i oslo!!!: D Har du det fint? Tipper dere har sett mye flott de siste dagene og koset dere masse!!
    Her er det ganske bra vettu 😀

  5. Kongetittel/bilde 😀

  6. Det er en sånn dagen etter at musikkfestivalen er slutt-stemning i bildet. Uvaska hår, litt henge med nebbet og alt det der som hører med dagen etter store opplevelser. Får helt vondt av blomsten.

  7. Takk takk Ulme! 😀
    Geir: så urolig bra tenkt og sagt.. de assosiasjonene passer så fint til bildet 😀 Hehe, også du som får vondt av blomsten…søtt sagt

  8. Geir: jeg blander så deg og brodern jeg.. Hvem av dere er afrikafrelst?

  9. Vakkert bilde og genial tittel. Bare sånn av nysgjerrighet: Var bildet i hovedsak et funn eller en idé?

  10. Tusen takk Drablos!! Koselig at u stakk innom bloggen min da og ikke minst at du likte bildet 😀 Bildet var egentlig en ide som kom opp idet jeg så den stod der så tufs i veikanten 😉

  11. […] dag var det Tornerose som fikk meg til å tenke på ham. Jasså, er løvetanna kommet så langt […]


Legg igjen en kommentar

Kategorier

