Publisert av: tornerose | juni 4, 2008

Alfabetisk beskrivelse av Tornerose

Jeg er tagget av Tordenlill og dermed blitt utfordret til å lage en alfabetisk oversikt over meg selv og mine kvaliteter. Men først tagger jeg Cammomille, Eugenie, Lenemor, Ståle, Nordstjerna og Lindis

____________________________________________

Aktiv (sånn egentlig), altetende, apetitt på livet, artig
Blid, bedagelig, badeglad, bløt, blå øyner, bilkjører, blakk
Camerafreak, chablisdrikkende
Drømmende, dame, dyp, driftig
Evnerik, egne meninger, eventyrsøkende, edderkopphater
Fantasifull (men ikke idag!), førskolelærer, frøken, følsom, furten, flau, fregnete
Glad, god, gitarspiller, gyllenbrun, go-jenta
Hjelpsom, happy, hvilende, hundepasser
Interresert, impulsiv, ivrig, inkulderende
JA-menneske, julebruselsker, jublende
Kreativ, krøllete, kosete, kjapp i replikken
Leken, livlig, lav, lettrørt, lyshåret, lur, lett, lojal
Musiker, Maler, munter, maktesløs
Nostalgisk, nett, nøye
Oppmerksom, omtenksom, oslokjenner, obosmedlem
Pianospiller, puiz-buin-bruker, pålitelig, pappajente
Quiz og tp-glad
Reiseglad, rampete, robust, raus, rufsetufs
Søt, snill, systemfreak, sminkefri, sommermenneske, singletavhengig, sunn
Tøff (i trynet), treg, tenkende, tanterose, telemarkkjører
Uten for samfunnet til tider, uggen, utemenneske, U2-digger, ugift
Varm, voksen, venn, vestfold-elsker, varmhjerta, vimsete, vepseredd
Windows Vista bruker
X-faktor mangler?
Ytterst normal vil jeg tro
Zzzzove-dilla 😉 Zebratemmer (ok, vet det ikke er Z da, men lov å prøve seg?)
Ærlig
Øldrikker i varmen, ødelagt i musklene
Åpen, årvåken

Responses

  1. Javisst tar jeg utfordringen. Har begynt, men noen bokstaver er litt vanskelig 🙂

  2. Det betyr vel kanskje at jeg må legge meg i det kreative hjørnet jeg og… HMPF!! Neida, veldig hyggelig gjort, nå ble jeg glad. =)

    Tror det blir i morgen, for nå er jeg veeeldig trøtt og må opp på skolen i morgen. At ikke de kunne streike bare litt lenger?!

  3. Flott at dere tar utfordringen!!! 😉

    Uff ja, streiken er over gitt, blir det eksamen lell da??? uffe… kjipern,

  4. Ja, da blir det muntlig eksamen. Hvis det blir spansk, da begraver jeg meg levende!!! Enkelt og greit… Uffamei!!

  5. Jeg blir like nervøs som deg jeg… skriv hva du kommmer oppi i bloggen.. Det virker som Ulme, Lindis og Lene er språkkyndige, kasnkej de kan lære deg noen ord? 😉 Men er gjerne litt for sent… hmm, vi stmmer for relgion, den var enklest den gang jeg skulle opp…

  6. Jeg liker Torneroses verden, jeg.

    John Cage sa engang: It is possible that art constitutes an alphabeth by which we spell our lives.

  7. Hei du 😀
    Vel hjemme og tar utfordringen, men jeg må nok tenke litt ja.
    Ellers takker jeg så mye for komplimentet.. språkkyndig ja .. 😉

  8. Ååå så søt du er da tomas;) Og takk for sitat som passet så fint! Jeg liker Tomas sin verden også jeg:D

    Lenemor: flotters… krever litt tankevirksomhet den der, noe som ikke alltid er så lett i denne varmen.. Velkommen hjem søta:D

  9. Heisann Tornerose!
    Litt av en oversikt du klarte å trylle fram. Imponert!
    Takk også for en utfordring som krever litt tankevirksomhet. Tar den selvsagt, og skal se om jeg får gjort noe på den i løpet av ettermiddagen/kvelden i dag.

  10. […] har tagget meg. Hun har utfodret meg til å lage en alfabetisk oversikt over meg selv og mine kvaliteter. Nå er […]

  11. Hehe, ja var ikke måte på hvor mange adjektiver jeg kom på, drev mye med adjektivhistorier i min barndom, kanskej det hjalp på? Du er tøff som tar utfrodringen, sånt liker vi:D

  12. […] 12, 2008 av Lenemor Tornerose har tagget meg, og jeg har derfor hatt utfordringen med å beskrive meg selv alfabetisk. Nå når […]


Legg igjen en kommentar

Kategorier

