Publisert av: tornerose | juni 8, 2008

Et flott førstemøte!

Idag har jeg møtt min kjære nettvenninne for første gang. Ja dere stusser nok over at jeg kaller ei jeg aldri hadde truffet før for venninne, men jeg har snakket med henne nesten daglig i 1,5 år på nettet, samt på telefonen, det føles helt naturlig å kalle henne venninne. Jeg hadde i grunnen aldri trodd jeg skulle finne flere gode venner på nettet. Det stemmer at når noen dører lukkes (sykdom), så åpnes noen nye (vennskap). … noe jeg er ufattelig takknemlig for!

 

Vi er nok begge litt like typer så vi hadde tidlig masse å prate om, pluss at vi begge har ME. Det var ufattelig koselig å treffes!!! Jeg hadde sommerfugler i magen og var litt skjelven som jeg alltid er når jeg skal møte folk fra nettet, men nervøsiteten gikk fort over. Det er også alltid litt rart først å klare å skjønne at det er samme personen som jeg har snakka med på nett i så lang tid, som den som står rett foran meg. Jeg må liksom bare stå pg la det hele synke inn. Og selv om man tror man har et riktig bilde av den andre utfra fotografier så er man jammen litt ulik likevel. Bilder tar bort endel trekk som kun virkeligheten formidler. Hvordan blikk kan stråle for eksempel.

 

Jeg kjenner jeg smiler ennå. Vi har ikke orket å treffe hverandre før pga sykdommen, så det føles som en seier for begge å få det til. Dette hadde vi ikke orket for noen måneder siden… Det går fremover! Vi skal bli bra du og jeg, også skal vi møtes å male, grille og gå på konsert, og skravle og le til sene natttimer på terrassen over litt vin 😀

 

Takk for et flott møte søta! Glad for å kjenne deg!

 

Responses

  1. Så koselig å lese at dere har hatt et så fint møte! Det er dere vel unt! Stoor KleM 😀

  2. Høres veldig kjekt og koselig ut. Det er utrolig hvor kjekt det er å møte mennesker man klaffer med på nett. 🙂

  3. Det er kjempespennende å møte noen for første gang. Selv traff jeg ei venninne i slutten av april, som jeg bare har hatt kontakt med via nett. Hun hentet meg på Gardermoen og kjørte meg innover til Oslo, og det var kjempesnilt, og koselig.
    Skulle gjerne likt å møte noen av bloggerne jeg jevnlig kommenterer hos…

  4. Jeg traff konemor på denne måten.. vel ikke vis blogging, men via Mirc. Jeg studerte i Sogndal og hun i Tromsø. Etter 3,5 mnd med chatting, bestilte jeg tur til Tromsø med retur 11 dager senere… I ettertid ser jeg at det var en litt drøy tidsperiode, men hva gjør man vel ikke for å få mer valutta for pengene. Det funket for oss…

  5. Sånt blir man i godt humør av å lese 🙂

  6. Angel: Takk takk, godt å endelig time det etter så lang tid..

    Lise: ja absolutt! Fy søren og mye alrighte mennesker som finnes på nett.. en fin arena og basis for vtreff og vennskap in real life;)

    Eugenie: Oi så artlig, du har jo jammen meg litt reisevei også du.. Var det i forbindelse med det seminaret? Så hyggelig at du også har funnet venninner pånett. Ja bloggere hadde også vært aritg å hilse på engang:D

    Simen: WOW, det var tøft gjort.. ! 11 dager er jo en stund, flaks at det stemte, eller kanskje ikke flaks egentlig, bare at dere hadde gjort ett godt forarbeidet.. man blir jammen godt kjent på nettet. Og kan nok fort avsløre om det er noe muffins. Traff også min eksforlovede på nett, og det ble som dere full klaff med en gang. Så utrlig flott at dere ble gift og greier 😀

    Serendipitycat: så flott at jeg fikk deg i godt humør, så har jeg oppnådd noe idag hvertfall 😀

  7. Simen: du hadde forresten havnet i spamfiltret mitt av en eller annen merkelig grunn, heldigvis slapp du å ligge der for lenge, det ville vært riktig så ukoselig plass å overnatte 😉

  8. tornerose: Det stemmer. Du har lest om det i bloggen min 🙂

  9. Åh så hyggelig da! Jeg har også møtt ME’ere fra nettet og det er utrolig spesielt. Man har et bånd allerede, og når personligheten stemmer overens i tillegg blir det helt knall! 🙂

  10. Så herlig tornerose 🙂
    Jeg traff xMannen slik, dro til han på andre siden av landet uten å ha sett han.. var forelsket likevel 😀

  11. Lothiane: Nemlig, herlig og spesielt. Ja virker som du har fått møtt endel, så artig å utvide horisonten litt selv om man er syk 😀

    Lene: Ååå så kult, ja det er jammen mulig å finne folk på nettet som man forelsker seg i. Det kan flere i kommentarfeltet bekrefte, inkludert meg selv 😀
    Inntil det så møter jeg jentevennene mine, skravler og ler i godt lag, det er jammen herlig det også 😀


Legg igjen en kommentar

Kategorier

