Publisert av: tornerose | juni 16, 2008

Verden er rosa idag:)

Jeg er så glad så glad så glad!!! Søte, snille skatteetaten godkjente alle kostnadene jeg hadde satt opp til særfradrag som jeg hadde regnet på til svetten spruta og hjernetåka overrumplet meg. Endelig fortjeneste for hardt arbeid og mye bekymring! Restskatten på 15 500kr ble slettet og jeg fikk
12 000 kr som kan spyttes inn i bilkostnader!!! Jeg er så lettet at jeg har ikke ord… Det kan forresten være at de synes det var så forbaska mange sider å lese at det bare stemplet godkjent 😉 Nå har jeg iallefall noen bekymringer mindre… Det trengte jeg nå.

Siden jeg svever på en rosa sky og ikke minst heter Tornerosa, så dro jeg til Mester Grønn og handla meg noen knæsje rosa roser. Passet perfekt til den knæsje rosa Orkideen jeg har fått i gave og den knæsje rosa duken min, i en ellers lys leiligheten. Nå er verden jammen rosa! Perfekt rosa… Så gjenstår det bare at formen hopper opp et pent lite hakk før morgendagen, og forkjørelsens gir seg før kvelden er omme. Og ikke minst at jeg får innvilget klagen jeg sendte til oven om alder, og at Han er like generøs som skatteetaen og trekker fra noen år, pga tort og svie, DA er dagen fullkommen 😀

Responses

  1. Så bra! Rosa er fint! Og Roser…..NAIS! Gratulerer med godt kjøp! Og GRATULERER med innvilgelse…håper skatteetaten fortsetter sin snille turne hitover snart! 😀 Det er deg vel unt! KleM

  2. Gratulerer prinsessa 😀
    Skatteetaten har vært snill mot meg også, rene julenissen han jo 😉
    Får håpe han er på vei til Angel_ i dette øyeblikk.

  3. Så herlig! 😀 Gratulerer så mye – for en lettelse, da!
    Jeg har noen ord jeg skulle ha utvekslet med Skatteetaten – kanskje jeg skal benytte anledningen mens de er i godlynne?

    Klem til deg

  4. Fra og være skyldig 15 til å få tilbake 12, så er jo det sinnsykt bra. Wow. Selv var jeg skyldig over 18.000 i fjor, men i år fikk jeg tilbake 1.600. Det er jo penger det også.

  5. Yessss!
    Fantastiske nyheter 🙂 Det er jammen godt når man har bekymra seg sånn, og så blir man hørt! Nyt din rosa verden 🙂 Krysser fingrene for de andre ønskene.

    Klem

  6. Men…ÅÅÅ…noe så fantastisk!! Da er plutselig verden et mye bedre sted å leve! Jeg er kjempeglad på dine vegne, kjenner gliset går trill rundt her!!

  7. Åååh, så gøy! Skikkelig prinsessemoro! 😀

    Med det samme du la inn en søknad om alder og sånt «der oppe», husket du på ulme da?? *kikker bedende*

    Nå må du bare kose deg masse, masse, masse! 😀

  8. Kanskje dette kan gjøre dagen din fullkommen? Klikk.

  9. Hei og hå! Bare innom en liten tur (fra mobil, håper d går bra?) like før jeg sovner for å si GRATULERER MED DAGEN, prinsesse Tornerose! Ja,ja,vet at d er på Wergelands dag (ulme bor da i Wergelands fødeby), men sover før kl. er 17., og i morgen tidlig er i seneste laget. 😀 Håper du får en kjempefin dag! 😀

  10. Angel: Ååå takk englemor!!!! Jeg har ordna det slik at han kommer til deg imorra, bare vent å se;) For da får du også en slik herlig rosa dag:D

    Lenemor: Takk lenemor!!! Prinsesser liker å ha noe mer penger å rutte med, sånn iallefall nok.. og endelig løser ting seg litt. Så flott at du også fikk din pott!!! Så glad på dine vegne 😀

    valkyriana: jeg ville definitivt benytta anledingen med en goprat nå ja.. 😉 Takk takk, det var en herlig lettelse.. Takk for klem og klem igjen…

    ÅÅÅÅÅ søteste søteste venn!! nå ble jeg enda mer rørt og dagen enda mer fullkommen… så gad jeg ble!!! tusen tusen takk, det var en flott (nesten) bursdagsgave!!!

  11. Eugenie: Ja det var helt sykt.. hadde helt syke utgifter til behandlinger i fjor.. du vet man prøver det meste, og det koster.. De var nok litt ekstra snille som godtok noen av de litt på kanten utgiftene, men så lenge de var nødvendige fordi jeg er syk, så gikk det bra.. SÅ lenge man går i pluss så er det topp, det underskuddet ditt i fjor var jo ikke noe særlig:(

    En som har søkt på bloggen min idag:
    «eugenie princessa naken bild».. .. hehe.. jajaj, er vel ikke noe annet å gjøre enn å legge ut et bilde på sida mi frøken Fryd? hehe

  12. Glama: tusen takk!!! Det var virkelig en lettelse etter all tenkingen. nesten så jeg lurer på hvorfor i huleste jeg gadd å belymre meg, men sånn er jo lett å si i ettertid..Takk for den hjelpen du bidrar medogså, kjempe flott.. så jeg tror det kommer til å gå jeg. tror virkelig det 😀 Og krysser fingra for ditt skatteoppgjør.. Klem

    Takk takk Lindis.. så herlig at smilet ditt gikk rundt.. Og så glad på dine vegne at du har hatt en flott dag, og glad for at jeg har hatt en flott dag:) For vi fortjener det- nemlig:D Idag er verden en fin plass å leve i, måtte det vare..

    Ulme: Ja herlig.. skikkelig prinsessedag:) Jeg skal til og med ha på meg noe rosa og være enda mer prinsesse imorra, jeg liker visst å være prinsesse jeg.. Og klart.. jeg la inn et ekstra godt ord for deg;) Han skulle se hva han kunne gjøre.. Mulig du ikke fikk skrudd tida tilbake, men du skulle få noen ekstra år på slutten, og det er jo ikke så gale 😉

    Tihi, så gøy at du er innom fra mobilen *stort glis* og så koselig at du husket på eller fant det ut, for da fikk jeg se ditt blide åsyn to ganger på posten min.. Tusen tusen takk for gratulasjonene, tror dagen skal bli fin jeg.. (hvis jeg ikek tenker så mye på aldern og bare koser meg med vennene og kakene)

    Du har nå peil på det meste du ulme.. tror du ble vis etter du var hos maurene jeg.. lurt var det..
    Klem til deg 😀 og godnatt

  13. Der kan du se: Det ordner seg for snille piker!! «Hva var det jeg sa…? Hva vaaar det jeg sa?» Tralalala ja, Øystein Sunde lenge leve!!

    Så nå har du en god tid forann deg med lettere tanker og ikke skumle mørke gjenferd som henger over deg hele tiden, og DET ER VEL FORTJENT SNUPPA!!!

  14. GRATULERER MED DAGEN PRINSESSA !! 😀

  15. Gratulerer så masse med dagen! Håper den blir minst like bra som gårsdagen 🙂 *bursdagsklem*

  16. Gratulerer! Herlig med slike positive meldinger 🙂

  17. Tusen takk for bursdagshilsner Lene, Rosa og Sander!! Jeg hadde en strålende dag! Tenkte ikke så mye på tallet, men kosa meg med vennene. Og jeg orket endel også… derfor bare smilte jeg 😀 Herlig!

    Cammomille: Ja det er utrolig herlig!! Jeg bruker også si det ordner seg for snille jenter og det gjør det faktisk!!! Endelig løser ting seg opp, og spøkelsene skal inn i skapet i gjen,. Takk for de søte orda 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

