Publisert av: tornerose | juni 19, 2008

Tornerose viser stolt fram utmerkelser, og sender noen videre

Jeg har fått pris… jeg er et eneste stort glis! Tusen tusen takk til Glama, Valkyriana, Tordenlill og Rosa!! Tenk at jeg skulle få mange priser, det hadde jeg aldri drømt om etter så kort tid i bloggeverden. Jeg er rørt 😀
  

Jeg er så stolt at jeg klipper inn go’orda jeg:

Fra Tordenlill: Jeg sender utmerkelsen videre til Tornerose- for sin åpne og ærlige blogg.

Fra Valkyriana: Tornerose – som så modig og åpenhjertig deler av seg og sine tanker i bloggen sin.

Fra Glama: Tornerose – du tar meg med på spennende reiser, og deler tanker og følelser generøst. Det er alltid spennende å lese bloggen din. Og så flotte bilder!

Rosa:Mange jeg liker å besøke, men skal jeg nevne fem, så plukker jeg ut

Catalysator, Glama som jeg fikk denne av, Tordenlill, Tornerose, Sanna.

Så har jeg tenkt å jukse.. eller trikse litt med konseptet som egentlig går på å fremheve 5 blogger. Men siden jeg har fått flere priser, så kommer jeg til å skrive fler enn fem favorittblogger på lista mi. Nemlig;) (kjekt, for jeg klarer ikke velge heller så, fordi alle er særegne;) )

Så versågod- her kommer en pris til dere

 

og noen ord til hver og en:

 

Camomille– Pris til deg fordi jeg synes du skriver så innsiktsfullt og flott, tross din unge alder. Det lyser gjennom det du skriver at du er en fighter og har samtidig masse omtanke for menneskene rundt deg. Jeg liker godt bloggen din 😀

Glama – Pris til deg for dine medmenneskelige, innsiktsfulle, undrende og ærlige innlegg. Du er opptatt av rettferdighet og kjemper for å fremme stemmer til ulike grupperinger i samfunnet. Du gjør det på en ydmyk og fin måte, og din omsorg lyser igjennom. Jeg liker godt bloggen din 😀

Lenemor– Pris til deg fordi det bare finnes en Lene som gjelder, og det er du. Du skriver med muntert språk om små og store ting, er rett på sak, morsom som få og ei jente med bein i nesa. Jeg gleder meg til hvert nytt innlegg og føler spent med på dine skogs- eller festopplevelser. Jeg liker godt bloggen din 😀

Lindis– Pris til deg fordi du alltid får fram smilet og lattern i meg! Du skriver på en herlig, smånaiv måte (omtaler seg selv i 3 person feks) og lar meg få innblikk i alt fra trekkspill til Nordberg sjøl. En ny verden åpnet seg etter jeg «traff» deg. Et høydepunkt om dagen å lese. Jeg liker godt bloggen din 😀

Mirakel– Pris til deg fordi du skriver utrolig bra. Du er en mester på beskrive følelser og de nære, men viktige tingene. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd vi var tvillinger, for vi tenker jo helt forunderlig likt! Jeg liker godt bloggen din:D

Tordenlill– Pris til deg fordi du er så utrolig flink til å sette ord på hverdagen, sykdommen, små og store begivenheter, med stor trygghet og åpenhet. At du er ei flott jente lyser igjennom i orda dine. Takket være deg er jeg her, og det er jeg glad for. (Selv om jeg synes du maset litt mye en stund, knis). Du har en hjertevarm blogg og jeg har lært så mye av ditt vesen. Jeg liker godt bloggen din 😀

Ulme– Pris til deg fordi du lyser opp dagen min. Jeg har ikke ord på hvor mange ganger jeg har ledd høyt og skjærende (?) av dine fantastisk muntre innlegg eller kommentarer. Ja, de ovenpå lurer nok på hvorfor jeg sitter her alene og skratter. Du skriver utrolig bra, småsøtt naivt, men herlig levende. Du skriver om gode dager og dårlige dager, og vet du ikke fasiten så går du til mauren for råd. Herlig! Jeg liker godt bloggen din 😀

Lothiane– Pris til deg fordi du leker med ordene og kan få en gråstein til å bli spennende. Du tar knallfine bilder og skriver med ærlig penn om små og store hendelser. Fint å følge deg særlig i disse romlemantiske tider 😉 Det smitter vettu… Jeg liker godt bloggen din 😀

Valkyriana -Pris til deg fordi du er født til å skrive. Orda dine kommer som perler på en snor, morsomme, muntre, dype eller rørende. Jeg gleder meg til alt som måtte komme på den fronten gitt..Jeg liker godt bloggen din 😀

Randi– Pris til deg fordi du fasinerer meg stort! Du sitter på en kunnskap og evne til og formidle som kun de færreste innehar. Jeg blir like paff hver gang jeg ser de flotte bildene dine og ikke minst er det fantastisk å få reise på tur med deg. Jeg liker godt bloggen din:D

Eugenie– Pris til deg fordi du er flink til å skrive om små og store ting på din artige nordnorske måte. Jeg setter stor pris på å høre om hvordan en blind sin hverdag fungerer, og rett og slett lære noe nytt. Du er åpen og ærlig og formidler på en flott og munter måte. Jeg liker godt bloggen din:D

Chanel– Pris til deg som for tiden er bloggløs, men som er dypt savnet. Jeg liker så utrolig godt måten du skriver på. Du er varm, følelsesmenneske og skriver på en særegen og fin måte om livets rariteter. Håper denne prisen er med på å få deg til å få lyst å blogge igjen? Jeg lik(er/te) godt bloggen din 😀

Rosa– Pris til deg for flotte blogger. Nydelig layout og ikke minst usedvanelig kreativ tross sykdom. Du har mye mot! Jeg liker veldig godt å lese hva du lager eller hvordan livet ditt arter seg. Og smykkene er nydelige! Jeg liker godt bloggen din:D

Buster– Pris til deg for nydelig layout på bloggen, og flotte bilder som sier mer enn tusen ord. Du har blikket for detaljer og klarer å få kjedelige instutisjoner eller fabrikker til å skinne eller se usedvanlig kule ut. Titlene dine sier gjerne mye og er morsomme. Jeg liker godt bloggen din 😀

Sander– Pris til deg for flott fotoblogg som også har nydelig layout. Du tar flotte bilder og har som Buster blikk for detaljer og litt «annerledes-bilder». Spennende å se bilder fra reiser du har vært på. Titlene er ofte prikken over i-en. Mannen bak kamera er også morsom, omsorgsfull og tenkende. Jeg liker godt bloggen din:D

Sissel– Pris til deg for en morsom, åpen og typisk nordnorsk måte å skrive på som jeg fryder meg over. Du skriver med lett humør om alt som opptar deg og deler rikt av deg selv. Jeg liker godt bloggen din 😀

 

 

 

 

Takk for at dere alle er med på å gjøre dagen min fin rett og slett! Også alle dere som jeg kikker innom som jeg ikke har nevnt 😉

Responses

  1. Takk for det Tornerose, ble rørt over så vakre ord! Fant link i kommentarfeltet på bloggen min, så lurte på hva du hadde skrevet her;)
    Jeg hadde det jo så travelt med denne «dagen» vår i dag da, så hadde jeg plutselig så mye å legge inn at jeg ikke tok meg tid til en slik fin beskrivelse av hver og en som du har lagt inn her. Dere hadde jo fortjente noen flotte ord alle sammen absolutt.
    Sant det du skriver her, er mange av disse jeg liker å besøke også, og ikke minst deg da, som skriver så godt og som tar så nydelige bilder som jeg drømmer om å ta selv 😉 Koser meg her inne:)
    Takk og lykke til videre med blogging og nyt sommeren;)
    Klem

  2. Jeg takker og bukker – rørt og glad her nede i varmen 😀 !!

  3. Klemme kose masse på fine tornerose 🙂

  4. 🙂

  5. takk og takk, du er nå søt også 😀

  6. Tusen takk for prisen og gode ord 🙂
    Klem

  7. Takk prinsessa, nå ble jeg glad 😀
    Du må være den skjønneste prinsessa jeg vet om 🙂

  8. Naemmen sá koselig! Tusen takk!!! Jeg setter veldig pris pá dette, Tornerose. 😀

    Tar gjerne stafettpinnen videre, men háper det er i orden at jeg venter til jeg er et sted jeg ikke betaler masse per minutt (og der det er norsk tastatur)? 🙂

    Sommerklem fra meg til deg!

  9. 😀 Takk, så hyggelig! 😀

    Litt sliten nu… Kommer sterkere tilbake.

  10. Du er en alle tiders knuppe-nuppe-nupp! Tusen takk for fine og rørende ord – ikke rart så mange valgte å gi deg denne prisen. Du er bare helt herlig, Tornerose!

    Stor klem til deg

  11. Neimen! For en utrolig hyggelig ting å finne sånn på morgenen! Du er jo så gjennomført snill…! 😀 Tusen, tusen takk..!

  12. Så snilt av deg å skrive så mye pent om oss! Tusen takk for prisen 🙂

  13. Bare hyggelig, er nå sanne alle orda så:)

  14. […] av sisselkathrine Først og fremst, jeg har fått en pris til Bare smiler jeg! Denne gangen fra Tornerose, søte gode Tornerose! Dette er hva hun skrev: Sissel- Pris til deg for en morsom, åpen og typisk […]

  15. Åh, takk! Nå ble jeg glad. 🙂 Sitter her med sommeren totalt ødelagt etter jeg brakk armen onsdag kveld, så absolutt et lyspunkt i en litt trist hverdag nå..

  16. takkkkkk for de fine ordene :)) livets rariteter ja…det kan du skrive opp at alt er! lol!
    Og jeg skjønner veldig godt at du får utmerkelser! :))

    Og jeg trives kjempegodt med å lese bloggen din titt og ofte, den inneholder det meste, livets mange ansikter speiles gjennom deg. Jeg liker dine øyne i perspektivene. Du har evnen til å stråle opp mørke kroker, og gi skinn til ting som ikke synes ved første øyekast. Det må jo være fordi du har noe inni deg som skinner, en diamant kanskje? 🙂 som stråler utover :)) Klem til deg.

  17. cammomille: s¨flott at du ble glad:D du fortjente det vettu;) Men hva skjedde med armen? Å nei, så kjipt.. mye vondt??

    Chanel: Å nå begynte jeg å sippe her, fordi jeg ble rørt altså.. hjelpes for noen vakre ord, om de er fortjent er en annen sak. Jeg har i perioder vært redd for det har blitt for mye elendighet her, men jeg håper det er litt balansert… Flott at livets mange ansikter speiles i tekster og bilder.. Stråle opp mørke kroker.. åå så herlig sagt.. enda mer glis her:D Diamant.. *Snufs* – for mange god ord på en gang, rørt rørt rørt.. Takk vennen!
    Og stoooor klem!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

