Publisert av: tornerose | juni 25, 2008

På rett spor (foto)

På rett spor

Responses

  1. Mmmmm! 🙂

  2. Herlig, man kan virkelig se på det bildet og føle at man kommer i balanse igjen!

  3. Jag vet itne varför men jag gillar sådana här bilde…det är nog för de på något sätt rör sig mot oändligheten…

  4. Lenge leve sommeren!!! 🙂

  5. mhm…herlig Torne 🙂

  6. Enig! Med alle.

  7. Fine grønnfargen! 🙂

  8. Herregud så bra bilde ! 🙂 jeg elsker å se på bildene dine, Tornerose. Det er noe så utrolig vakkert, uansett hva du fanger! Livets mangfold.

  9. Buster 😀 Takk for mmmm’en 😉

    Metern: du har jammen rett.. Det er så rene farger. Grønt og frisk. Balanse og ro.. Takk for fin assosiasjon!!

    Bengt: Oi, det tar jeg som et kompliment.. at det minner om ånderligeht… 🙂 Velkommen til siden min!!

    Camomille: Lenge sommern!!! Elsker fargene!! Elsker å leve.. ! 🙂 Dessuten har det gått oppover i det siste, ting ordner seg. Det r jammen godt..

    Lindis: Takk:) Det enkle er ofte det beste;)

  10. Sander: oi, så flott.. Jeg har vært skikkelig dårlig på å bl anna titte innom din side i det siste, men kommer sterkere tilbake, vært mye bortreist, og da mister jeg de faste «rutinene» mine;)

    Minnea: Ja guri, veldig vakker.. Synes også de rene linjene var litt fine. Var ute og kjørte og måtte rygge tilbake, for jeg har leneg tenkt på et slikt «sporbilde». Takk for kommentar:)

    Chanel: Oi, takk, så utrolig koselig å høre!!Det er så mye vakkert man kan knipse, livet er jammen vakkert:) Og takk for at du synes bildene er fine, det varmer 😀

  11. Veldig stilig!

  12. Tusen tall Jan Ivar VIk 😉 Og velkommen til siden min:D !!Så du hadde mange fine bilder selv… (og ti ganger så mange objektiver som meg :p)

  13. Dette var et vakkert bilde, Tornerose. Så enkelt, men likevel så utrolig sterkt. Flott komponert. Og for noen farger! Nydelig!
    Jeg lastet inn originalbildet og fikk masse detaljer. Da lurte jeg nesten på om det var en genser med et helt snorrett mønster du hadde knipset. Men da jeg zooma ut igjen så jeg jo at førsteinntrykket var rett. Deilig!

  14. Ellers glemte jeg å skrive: du går snart Buster i næringa når det gjelder geniale overskrifter 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

