Publisert av: tornerose | juli 7, 2008

I disse agurktider- hva passer vel bedre enn bilder av manneben?

Mirakel har lagd sin liste over fine manneben, og oppfordret folk til å gjøre det samme. Og siden hodet mitt er litt ute å kjøre så er det passe hjernedødt og overfladisk sommerlektyre å lage min egen liste. Det morsomme er at utseendet og trekkene på de jeg umiddelbart tenkte på er veldig like. Dere kan jo se om dere ser hva som er er fellestrekket 😉 . Veeeel, det er lov å drømme seg bort, om det gir utroskapsrabatt slik som Mirakel ønsker, er jeg usikker på, men det som er helt sikkert er at det gjør ikke noe når disse kara inntar tvskjermen. Da er livet helt okey 😉

Here we go:

Sawyer ligger i toppskjiktet, liker «bad-guy» imaget, og takker og bukker for mange fine onsdagskvelder i 3 år nå.
Saywer

De fleste som kjenner meg har hørt ett og annet god ord om denna karen oppimellom. Best er han i robuste tøffingroller
Brad Pitt

Ringenes Herre ville neppe blitt den samme uten denne karen:

Viggo Mortensen
Viggo Mortensen

Ja, kommer ikke utenom han heller, selv om han kan være en smule feminin til tider:
David Beckham
Beckham

Liten godbit fra mange romantiske komedier:

Matthew Mcconaughey
Matthew Mcconaughey

Da Eric Dane inntok Greys Anatomi, tok serien seg straks opp:
Eric Dane

Jude Law…søøøøøøt:
Jude Law

Fengselsfuglen vi alle liker: Wentworth Miller:
Wentwort Miller

Et par norske må med:
Trond Espen Seim
Trond Espen seim

Og seff Sturla Berg Johansen, en storsjarmør!
Sturla Berg Johansen

 

Men hva skal man med kjendiser når «prinsen» er så mye finere? 🙂

 

Ok- make your list!
Jeg utfordrer herved Valkyriana, Lene og Lindis. Jeg er nemlig spent på hvem dere ser på som godsaker 😉

Responses

  1. hahaha…nei nå altså! Det er jo helligbrøde å snakke om kjekke menn i bloggen til lindis! Jeg er enig i bare EN av de du har med. Selveste Varg Veum. Smask sier bare jeg!

  2. Himmel, jeg blir like fnisete hver gang jeg ser Sturla-kjekkasen! Ellers har du god smak, må jeg si. Selv om min liste selvsagt er best. 😉

    Jeg har forøvrig funnet enda en:

    (Nate fra Six Feet Under. Han har et sånt lurt smil som smelter meg hele tiden.)

  3. Hmmm, var dette noe å ta kvelden med dat. Hadde nå bare George Clooney vært med, så kunne jeg forstått det. Men altså ikke en gang i bloggosfæren skal man få lov til å leve i en illusjon om at man er noe til kar uten at disse blankpussa vannhydrantene står der og spruter sin ekkelhet over folkemengden.

  4. Fotoprinseinspirasjoner…

    Så nå går hele ferien med til å kysse frosker?

  5. oi oi oi..
    Her må jeg tenke meg nøye om før jeg gjør noe som helst 😀

  6. Å – er det disse som er kjekke? Ingen av disse er den ultimate. Han er forøvrig bare oppi mitt hode, og er den ultimate bloggmann 🙂 Han har jeg tidligere skrevet om på bloggen min.
    Hvor har du gjort av Mr Darcy, forresten?

  7. […] 8, 2008 av Lenemor Det er sommer, det er agurktid, og prinsessa har tagget meg til å lage en liste over fine manneben. Det er mange fine manneben i mitt liv, men alle setter nok […]

  8. Ingen mann slår Jude Law, han er for meg den kjekkeste mannen i verden. Begavet skuespiller er han også.

  9. Joakim: Apropo Jude Law, så han på nyhetene, ny sveis, brun og fin– hjelpes så fin.. *sukk* Ja han er flink og i grunn:)

    Lindis: Haha, jeg skulle ikke ha tagga deg nei, glemte helt at bloggen er hellig for en mann alene, nemlig Nordbergen. Men flott du tok utfordringen på din måte 🙂 Mm varg veum er en liten godbit :p

    Mirakel: Hehe, takk- lista ble ikke så gal nei 😉 nate også var en herlig en.. egentlig ville jeg hatt en lenger liste, men synes jeg måtte begrense meg med 10.. Eller 11 om jeg tar med han kjekkasen jeg har inne i hodet :p

  10. geir; haha, du kan få sagt det altså. Enig, de blankpussa vannhydrantene er litt for glatte, så sånn egentlig er de ekte menneskene mye mye mer spennende, og ikke minst vakrere siden man får med en personlighet på kjøpet. Så vær deg selv Geir.. 🙂

    Predikeren: Haha, japp, driver og leter etter frosker her etter regnværet, og snakrt finner jeg en prins, jippy!!! 🙂

    Lene: se her ja!!! Fine menn du har funnet og sporty som tok utrfordringen!!

    Vibeke: Hehe, så herlig at du har din ultimate mann:) Det unner jeg deg virkelig, håper i grunn på det samme, en som er finere enn alle disse ti til sammen;) Hehe, Darcy ble utkonkurrert av yngre jyplinger :p

  11. Være meg selv? Har jeg noe valg? Eller forsåvidt så skal vel verden være glad for at jeg er meg selv og verken Brad Pitt eller George Clooney. Det hadde blitt dårlige Hollywood-prestasjoner av slikt, men du allvideste for en bloggaktivitet verden får i stedet;-)
    Forsåvidt syns vi alle er fine akkurat som vi er alle mann – og kvinner, inklusive Jude og til og med Sturla Berg Johansen!

  12. Åh! Vi har samme smak når det gjelder førstemann. Sisten her, Sturla -er heller ikke å forakte, men resten kan du få ha 😆

  13. Mye lekre manneben ute å går her, men Sturla? Er jeg den eneste som syns han er en smule creepy?
    Hvem er forresten kjekkasen i hodet? 😉

  14. Jeg tar utfordringen, Tornerose! Jeg begynte igår, men så tok det så lang tid for det var så mange bilder jeg måtte se på og… *rødme* Listen min kommer snart! 😉

  15. Geir: Jeg er glad bloggeverden har deg fremfor Hollywood;) Er enig med du.. vi må være fornøyde med oss selv akkurat sånn vi er. Ja, for vi er fine 😀

    Rosa: Hehe, glimmers at jeg får mange for meg selv.. Hehe, men de to du nevner er to flottinger ja 😉

    Sissel.. Njæ. ikke creepy, synes jeg… Han er jo så kjekk på dette koffertprogrammet sitt. Nesten vurdert å være med bare for å få klem av han tihi:p

    Valkyriana: Flott!!! Hehe, du altså.. ja man glemmer seg veeeeldig bort når man holder på med sånt. Det er lov- sånn er reglene;)

  16. […] Hayden Christensen, Hugh Jackman, Richard Dean Anderson, sci-fi, Vin Diesel På oppfordring fra Tornerose ønsker jeg herved å ønske dere velkommen til Valkyrianas Topp […]

  17. jeg forstår de fire første godt. og jeg er ganske dårlig på å like menn. som betyr at du ser verden fra mitt ståsted, som hetero mann, som betyr at du sikkert ville gjort det bra i sjekke-dame-konkurranser. hm. ja. det stemmer.

  18. […] 11, 2008 av sisselkathrine Inspirert av diverse andre blogger der ute (Tornerose, Valkyriana) så legger jeg herved ut mine topp 5 menn! Dette er de 5 som får krøll på meg av […]

  19. Esquil: VI kan godt ha de 4 øverste på delings- til og med du som ikke liker menn ville ønske utroskapsrabatt om du var alene med dem;) Hehe, jeg er i grunn skikkelig dårlig på å like kvinner så jeg forstår deg godt.. Jeg hadde heller aldri trodd jeg skulle sjekke opp en kvinne!!… Hva gjør man ikke i desperasjon når den man har på hjernen er «over there»? Hehe, nei var i grunn artig å se om man ble gjennomskuet, eller om man kunne flyte helt til finalen ved å skrive om ting jge ønsker selv. Det funket! Selv om jeg var en smule «feminin» i kantene til tider.. Kan avsløre at jeg i agurktiden jammen var en rollefigur til der inne 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

