Publisert av: tornerose | juli 18, 2008

Apropo!

Jeg skriver, jeg angrer, jeg låser og jeg åpner og sånn holder jeg på med de fleste innleggene for tiden. De som har lyst å lese eller kommentere Prinsen del 3 kan spørre om koden på mail: tornerosesverden@123.no
Mulig jeg tar innlegget helt bort også, var ikke helt komfortabel med de nokså bombastiske ordene jeg skrev i går, bruker å være litt mer optimistisk til hva fremtiden vil bringe. Innleggene mine bærer også veldig preg av følelsestilstanden jeg er i akkurat der og da, og dagen etter blir jeg gjerne flau over ytringene som er lagt ut. Jaja, huet mitt er ikke helt på rett plass, derfor mye att og fram. Beklager rotet…

Responses

  1. Det fine med å ha din helt egen blogg, er at du kan gjøre akkurat hva du selv vil i den.. 😀

  2. Hehe ja.. problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg vil engang i bloggen min;)

  3. Syns hodet ditt er helt på plass jeg.
    Spørs hva man sammenligner med vet du 😉

  4. Hehe, hva skulle jeg gjort uten deg lene.. jeg får være stolt av det hue jeg har 🙂

  5. Du, et lite varsku her.. Hvis man først har fått lest og kommentert et innlegg (slik som jeg gjorde med prinsens del 3), så får man uansett (selv om du etter det har passordbeskyttet) opp nye kommentarer i «mine kommentarer» på egen WP-side. Bare så du vet det, liksom…

  6. Det er sånn ja.. hmmm..tror du ulme at det gjelder for dem somkun har kommentert eller alle som har lest ett innlegg?

  7. Tror nok du må ha kommentert, for den WP-saken gjør jo at jeg får beskjed hvis noen andre har kommentert i samme post som jeg har kommentert.. 🙂

  8. Da satser jeg på det.. men om det fortsatt er synlig så er det ikke krise heller.. Takk for «observasjonen» Ulme 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

