Publisert av: tornerose | juli 22, 2008

Tornerose avslører hvor ho bor…

Sånn, dere har nok hørt meg prate om borgen min, og tenkte jeg endelig kunne gi dere en liten omvisning i den 😉


Borgen min består av 4 tårn, og har et lekkert parkanlegg i midten.

Hvis du titter nøye etter så står jeg i vinduet:

Jeg titter ofte ut på verden… og venter og venter.

Doen er ikke fire stjernes, men duger til sitt bruk. Synes den er litt søt jeg- akkurat slik som utedoer skal se ut.

For å beskytte meg mot farer så er det vollgrav rundt borgen fyllt med vann. Jeg kan også lukke portene på begge sider.

Utenfor soverommet mitt har jeg en kjærlighetsbenk. Den er ikke ofte i bruk, men den står klar for prinsen. Har også laget en kjærlighetssti i parken min, midt mellom nydelige blomster og kjærlighetssitater. Her går jeg og drømmer…

Inntil prinsen vekker meg putter jeg titt og ofte en lykkemynt i brønnen min, i håp om å forskynde prosessen. Vil våkne snart!

Velkommen til besøk alle sammen!! 😀

Responses

  1. Så det er her du holder til! Jeg var i hagen din igår 😉

  2. MM: Oi, da skulle du jammen ha fått kaffe om jeg hadde visst.. problemet var bare at jeg sov 😉

  3. Det var da en nusselig borg 🙂 Du så litt stivna ut der du står bak gardinet og kikker ut 😉

  4. Oj, så det er der du bor. Så fint ut der. 🙂 Har du sånne krokofanter i vollgrava? Eller frosker? Du burde jo hatt en del frosker.. 😉

  5. hehehehhe, så nydelig! Hadde jeg gått forbi der, hadde jeg jo straks skjønt at det var Tornerose som bodde der! 😉

  6. Ståle: Japp, jeg veit, jeg stivner litt til for står der så lenge og myser på alle de nysgjerrige folkene der nede. Også er prinsessekrona mi så tung så tung.. Borgen står jo nesten midt i byen vettu, så er ikke fred å få .. ja sant.. skikkelig søøøøt borg 🙂

    Ulme: Japp, her er residenten min. Kosta snaue millionen, så er godt fornøyd 🙂 Jeg har frosker ja.. og jeg kysser på dem titt og ofte, men få av dem blir til prinser.. . skjønner ikke hva jeg gjør galt? Har ikke krokkofanter men ellediller i vannet der. Passer på meg vettu 😉

  7. chanel: hehe, ja sant.. søt søt.. 🙂 Kom forbi så skal jeg vinke til deg 🙂

  8. Serverer De portvin?

  9. Organa: Ja seff, alt for Dem frue 😉

  10. Kan jeg få være gartnern din? :mrgreen:

  11. For et palass!! Jeg vil komme på besøøøk..

  12. Og jeg bare elsker ordtaket på dodøren. «Kloke bier unngår visse blomster». Det er bare meg!!

  13. Tar med meg bikini og en flaske vin og besøker deg i tårnet ditt litt senere, så kan jeg få leke litt prinsesse sammens med deg 😉

  14. Så koselig! Synes du burde invitere alle de kvinnelige bloggerne og ha en skikkelig jentekveld 😉 så kunne vi prøvd oss på froskene ute i hagen din 😀

  15. Å – sånt slott ønsker jeg meg også. Så fint du bor 😀

  16. Britt Åse: jeg vil gjerne ha deg som gartnern min, har jo sett hagen din!! Da blir alt på stell regner jeg med;) Velkommen skal du være 😀

    Cammomille: Ja klart du kan.. du kan komme etter utenlandsturen min, ja jippy 😀 Og Sissel skal også få komme- gleder meg storveis til vin og greier. Og blir det for lite er det vinmonopol som nærmeste nabo Klart dere kan leke prinsesser også, jo flere prinsesser jo bedre for froskene. En frosk til hver vettu Galithralia- håper alle blir til prinser!! Du er også hjertelig velkommen- gleder meg masse jeg nå 😉

    Pretronella.. takk- jeg liker godt huset mitt 😉 Du er velkommen til å komme innom på jentekvelden…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

