Publisert av: tornerose | juli 30, 2008

Bytte gardrobe med noen?

Igår hadde jeg et dypdukk i klesskapet mitt i Oslo i stedet for sjøen. Veeel, sjøen er litt kjøligere må jeg innrømme 😉

TIl min store fortvilelse er de fleste Hellasvennlige klærne en størrelse for store. Jeg har krympet! Alt henger og slenger, det er ikke så fint. Så derfor;

Pent brukt gardrobe i str 38 byttes herved bort med pent brukt gardrobe i str 36. Anyone? Sånn kjapt? Levert innen lørdag liksom? Kan jo ikke ha noe av at Tornerose rusle rundt naken. Det ville tatt seg ut 😉

Responses

  1. Hadde du bare spurt om det samme for 10 år siden så 🙂 God tur!

  2. Jeg vil gjerne ha alt i 38, men jeg har dessverre bare 44+ å bytte med 😉
    Skal vi starte klesbytte-ring? 🙂

  3. Emme: Litt for sent ute da gitt 😉 Takk- håper jeg kommer meg opp av senga, tvitvi 🙂

    Lenemor: Hehe, du kan få alle mine, men det hjelper jo lite…
    JAaaa, bytte klær er moro.. vi må finne fler! 🙂

  4. Du kan få mine klær som for øyeblikket e for små…diverse singleta! Helt seriøst…kom å hent! :o) Har nån bukse som også plutselig ikke passe….Men så når de da passe igjen så må du låne mæ tilbake….:p Rase opp å ned i vekt den jenta her også!

  5. Hmm, akkurat her har jeg vel kanskje ikke så mye å bidra med. Er sånn ca. 36 selv, men om jeg kommer over noe, skal jeg skrike ut!! 😉 Ungomskilde komming up!!

  6. Angel: hehe, gjett om jeg skal ha raid i ditt skap når jeg kommer hjem, jippy! Nå kan du angre på at du sa fra, hehe.

    Cammomille: du ungdomskilde! Bare at du kommer på siden gjør at jeg føler meg litt mer ung og fresh med det samme, så bare heng her du 😉 Jeg har fått rasket sammen ting i str min nå, er bare fint at jeg ikke reiser så tungt som jeg bruker å gjøre 😛 Har noe å lære med å ikke ta med ALT, hehe.

  7. Jeg har klærne til en venninne i fosterhjem til den dagen hun er i stand til å ta vare på dem igjen 😉
    Funker fint for meg 🙂

  8. Så kjekt å stille opp som fostermor 😀

  9. Bytter gjerne jeg… 😉

  10. Takker for lånet av klærne ulme!! Og kos deg med mine, hehe. Mulig noen blir å se litt rart på deg, men ikke bry deg om det du Ulme 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

