Publisert av: tornerose | juli 30, 2008

Stressa!

Tornerose er jammen stressa her, for jeg våknet med sår hals, rennenese, kokt hue, smerter og annet snadder. Er det Me’n, forkjørelse eller allergi tro (så vidt meg er bekjent så er det både gress og burot nå)? Hmm, kan jo ikke bli verre nå , har vært stabil en lang stund også rett før tur snur det?? Uuuæææ… Må forte meg å bli bedre. På sånn ca 3 dager. Fort fort. Jeg skal, vil og må på tur vettu. Dette skulle jo bli min sommer. Kryss fingrene alle mann og kvinner og send mange virituelle antihistaminer, c-vitaminer eller anti-me-sykdomsvibber. Det trengs!

Responses

  1. God bedring! Og enda bedre tur 🙂

  2. Jeg har et par mirakelremedier fra utlandet som funker supert.. Ha?? 🙂

  3. hmm…kanskje jeg skal slutte å stikke i vodoodukka mi av deg? 😀

    Det ordner seg, har kika på side to og du så mycket bra ut dær du Fjegga i vei mot flyet! God bedring sweety! :o)

  4. Ståle: takk kjære du 😀
    Lenemor: Oi, hva slags piller? Hmm, blir gjerne litt seint å få dem hit tro? hmm

    Angel: Hehe, ja hadde du giddi og kutta det ut snuppa 😉
    Hæ.. den neste var kryptisk… må ha oversettelse på fjegga og hvor er side to? hehe, sorry om jeg er treg her nå altså. Skylde på formen 😉

  5. På side 2 er et utrykk som oppsto i tenåran i vennegjengen «min». Det oppsto som følge av all dramaet som slo inn i den alderen. Og fordi vi trengte trøst og håp om at alt går bra til sist så kom den side 2 greia. Som i -Har lest livshistoria di i bokformat og sett at det går bra om et par sider!- Nångang blei det side 17 osv…alt ettersom kor omfattandes problemet va….*smile*

    Fjegge er noe så morsomt som å bevege seg framover med veldig små skritt vistnok! :o) SÅ festlig ord at man bare MÅ benytte det! :o)

  6. Jeg skal krysse fingrene for deg alt jeg kan. Kanskje det kan være en liten trøst at jeg våknet sånn i går, og er en god del bedre i dag? Det hjalp å holde beina høyt og i ro – les: power-hvile. Håper du får en god natt og at du våkner mye bedre.
    Klem

  7. God bedring torneros 😀

  8. Sender avgårde glasset mitt med bringebær c vitamin, ta iallefall 16 om dagen. Sur i magen kan du bli, men det funker! Også får du med noen cold&flu tabletter og par voltaren i tillegg, det hjelper mot alt!

    God bedring, krysser alt for deg!

  9. En homeopatmedisin som fåes kjøpt reseptfritt på apotek i norge funker supert og raskt på slikt. Ingen bivirkninger, og smaker bare sukker 😉
    http://www.oscillo.com/

    Lykke til! God bedring.

  10. Norsk info om det samme preparatet: http://www.balder-klinikken.no/homeopati/artikkel1.html

  11. Uffda!! God bedring!! Legg deg ned under dyna, sett på musikk du liker, og tenk gode tanker. Så skal du se at det løsner opp før du aner!!

    God bedring klem på vei!!

  12. Angel: Hehe, jammen kjekt med en oppklaring Angel, du kryptiske menneske 😉 Jeg også ser at side 2 har mye spennende innhold, og Tornerose er helt frisk 😀 Takk for at jeg lærte ett nytt ord, nice!

    Glama: det var litt trøst faktisk.. Jeg tror jeg er hakket bedre enn igår. Har bare holdt meg inne med vinduene igjen (selv om det er driiiiitvarmt), så mye tyder på at det er pollen.. Dessuten fikk jeg meg en overraskelse. Jeg trodde jeg dro imorra jeg, men jammen er dte ikke enda en dag. Så jeg tror det skal snu. Må dessuten bare orke det flyet og den reisen, så kan jeg ligge horisontalt i AC rom , digg. Ellers er vi Me-kropper ganske rare. Vi tror jo alltid vi blir syke også er det bare en reaksjon på noe vi har gjort. Tror aldri jegkommer til å bli vant tildet jeg. Blir like forundret hver gang 😛 Takk for lykkeønskninger og masse fine råd om Greece *stort smil*
    Klem

  13. galithralia: tusen takk søte du 🙂

    Sissel: Nå har jeg momset bringebærdingsebums hele dagen og formen er kanske stigende? Og de smertestillende gjorde susen;) Hehe.. takk altså

    Tussen: Oi, det har jeg ikke hørt om før, tusen takk for link og info. Tror jammen jeg skal prøve de jeg. (Så finner jeg ut om det er allergi eller ei) Tusen takk, du er en knupp 🙂 Takk også for lykkeønskninger

    Cammomilla: Tusen takk:) Japp, er senga her idag. Men fytti og varmt, svetten renner i panna og på ryggen. Ville helst ligget og plasket ute i sjøen i de 25 gradene, men men. Får håpe jeg blir i form så ikke turen blir så slitsom for meg. Men tenker gode tanker- dette skal gå bra! Klem

  14. Det er aldri for sent for disse medisinene prinsessa, de funker alltid. Setter med på sykkelen i kveld jeg vet du 😀

  15. Da du frese i gang syklen med det samme Lene, vet du sykler for altså, men makan til fort da;) Kanskje du kan «henge på» med ulme når han er på vei gjennom østlandet?

  16. Det er sikkert for sent (håper da for guds og torneroses skyld det) – at du er frisk nå, men ønsket deg god bedring i tankene allerede på onsdag… 🙂

  17. Hmm, ganske auau fortsatt og lurven, men jeg skal ikke gi meg 😉

  18. Jeg henger på Ulme lett som bare det etter å ha trent med denne sykkelvognen i sommer. Og jeg behøver jo bare å holde følge et lite stykke, til jeg får hektet meg fast 😀


Legg igjen en kommentar

Kategorier

