Publisert av: tornerose | august 2, 2008

Kan dere passe på fortet mitt?

 Hellas

 
Da er reisedagen her!  Hvem hadde trodd dette i våres da jeg var i klørne til skatteetaten, svindyre bilmekanikere og utspekulerte huseiere, og generelt ikke var i veldig god form? Hva kan man lære av dette? Jo, at det meste går seg til, det meste ordner seg på en eller annen måte. Ikke fordi jeg er snill jente som «ordtaket» sier, men fordi jeg jobbet beinhardt med pengebesparende tiltak. Selv om det jeg ønsket var å hvile, så måtte jeg fortsette med «jobben». Pluss at no har dalt ned fra oven. Ellers er det herlig å erfare at formen kan snu. At det finnes noe som heter oppadgående kurve også i Torneroses verden, for til nå i sykdommen har det gått opp og ned hele tiden.

 

Å forlate et regnfullt Norge gjør ikke noe, jeg hadde nemlig litt problemer med å dra fra ‘fjorden’ i 31 grader. Alt er pakket og klart. Jeg har lånt klær av Ulme så jeg slipper å sprade i evas drakt 😉 Thanks man! Ikke best form pga allergi (?) eller no, blir noen smertestillende for å komme seg ned må jeg innrømme. Flying er også det verste jeg gjør, så blir endel klyping i låret til sidemann og kanskje litt vin så jeg sovner? Helst ville jeg blitt dopet ned og vips var jeg framme. Så her utfordrer jeg meg selv på alle måter idag, men jammen blir det digg å mestre. For ned skal jeg. 😀 Så får jeg heller ligge langflat i Greece;)

 

Jeg som er mer eller mindre nettavhengig skal få kjenne på kroppen hvordan det er uten data. Skal ikke se bortifra noen abstinenser. Men jeg tror egentlig data er mer energityv enn jeg har villet innrømme, så en pause gjør nok godt for kropp og sjel (Selv om jeg liker å få med meg det som skjer, enten det er på forumet jeg administrerer, på FB, MSN eller her. For er Tornerose nysgjerrig? Japp, ikke no tvil 😉 ).

 

Jeg må få beklage at jeg ikke har klart å følge opp mange av dere som har Blogspot eller egne domener i sommer, men til høsten lover jeg å komme fast innom. Er jammen lettere å følge med på de som har WP, både i forhold til kommentarer og innlegg. Men dere har så fine blogger at det er en skam å ikke være oppdatert. Så Ståle, Geir, Buster, Sander, Randi, Mirakel, Eugenie og Rosa- I’ll be back 😉

 

Benytter også anledningen til å takke for alle mine trofaste lesere og bloggvenner. Dere lyser jammen opp dagene 😀 Takk! (Skulle tro jeg tar takkerunde fordi flyet skal styrte, men så panisk er jeg ikke altså 😉 )

 

Pass for all del godt på fortet mitt mens jeg er vekk. Skrem bort dem som skriver sluskete kommentarer og eventuelle innleggstyver. Jeg kommer til å skrive noen ord nedenfra tipper jeg…:D

 

So long! Og nyt sommerdagene her hjemme!

 

Hilsen tante reisende Tornerose 😀

Responses

  1. ha det fint på tur snuppi 😀
    Skal stikke innom og tørke litt støv i bloggen din vi!

  2. Ønsker om en fin tur kommer herfra også. Kos deg masse og nyt livet!

  3. Hvis lindis tørker støv og sånt, så kan jeg ligge i vollgrava og brøle (brøler egentlig krokodiller??) til alle tyvene som kommer. Skal passe på froskene dine også.. 😉

    GOD TUR! Kos deg masse! 😀

  4. lindis: Takk takk!! 😀 Flott at du tørker støv! Kanskje Lene kan ta gulvvasken? Håper du får sove til natten 😉 Take care…

    Eugenie: Takk takk:D Jeg skal kose meg masse og oppfordrer deg til det samme! Klem

    Ulme: Hehe, herlig! Trenger en brøler som plasker rundt i badebuksen sin sammen med alle froskene. Ja du har jo sagt du ikke liker sjøen så godt som innlandsvann så 😉 Du kan bare kysse froskene om du vil, plutselig blir de til prinser og er klare som noen egg til jeg kommer hjem.
    Jeg skriver i sanden: Run Ulme run pluss litt til 😉
    Skal kose meg masse, takk takk:)

  5. God tur og god ferie
    Dette blir flott, prinsessetanten 🙂

  6. Takk Kjære Glama 😀
    Dette skal bli flott!!
    Liker å bli kalt tante jeg *glis*

  7. Strålende ferie ønsker både Ståle, dachshunden Daxán og alle andre som kan krype og gå fra det varme vestland.

  8. Selvføglelig tar jeg gulvsvasken, også skal jeg holde lindis og Ulme i ørene mens du er borte.
    Gulvsvask er i grunnen perfekt, for da kan jeg synge samtidig.. øve meg til jeg skal gruse dere i singstar 😀

  9. Altså.. *kremt*
    Hvem tar seg av redigeringen mens du er borte prinsessa??
    *kremt*

  10. NYT ferien!! Og så gleder jeg meg til oppdaterin og bilder 😎

  11. God tur, det høres ut som du er gjort deg fortjent til.

  12. God tur Tornerose!!! Så flott at du orker – og at ting har begynt å ordne seg så bra for deg. Ting går opp og ned, men det er jaggu mye hyggeligere når det går opp. 😉

    Stor klem fra meg!

  13. #8 fnis…holde meg i ørene eller i sladden?

  14. du får ha en god tur!! 😀 vi skal nok passe på ja 😉

  15. God tur, kos deg masse og drikke en mengde Mythos for meg 🙂

  16. Takk takk alle sammen!!! Så koselig med hilsener!! Kjapt inne her fra Hellas. Flyturen/reisen litt slitsom pga forsinkelser++ , var framme på morran, litt lite søvn, men klarte det overraskende fint, jippy! Flott plass, litt mye trafikkstøy, men desto finere strand. herlig mat, herlig temp, herlige grekere 🙂 Merker jeg ikke er heeeelt i samme form som «hvermannsen», særlig i fh til gåing, men jeg synes tross alt jeg takler dette suverent. Ingen sure miner hvertfall 🙂 Vi har ikke gjort så mye annet enn bading, bli kjent i området og dratt til en naboby, men regner med vi blir litt aktive senere..

    Så fint og vasket her!! og tørket støv og greier!!! Hva skulle jeg gjort uten dere 🙂

    See ya!
    Aftersunklem fra Tornerose

  17. Det hørtes helt fantastisk ut!! Ha en riktig så flott tur videre!!

  18. *innom og vanner blomster*
    Håper du fortsatt har det fint, og at du kommer deg hel og fin og brun og frisk og rask hjem igjen 🙂

  19. 🙂

  20. Så lenge siden jeg har vert innom deg her, og du er på ferie og koser deg. Høres herlig:) Kos deg masse 🙂
    Klem

  21. Bare en uke til prinsessa kommer igjen.
    Hvordan ser det ut her lindis?
    *drar frem vaskebøtten og støvkluten*

  22. Hehe

    Du kommer hjem til fint hus, ser jeg. Vasket og vannet 🙂

    Hm – hva kan jeg bidra med da? Jeg kan vaske bak kjøleskapet og oppi såpekoppen i vaskemaskina! Det er sånt som alltid er kjedelig når man kommer hjem fra ferie og bare vil slenge seg nedpå med en brødskive brunost.

    *henter klut jeg også*. Håper ingen har vært der før meg. Kanskje det ikke finnes en eneste hybel eller såpekanin der?

    Ha en fortsatt riktig god tur!

  23. Så fint du koser deg, Tornerose! 😀
    *klem fra meg*

  24. knis…det er jo ingen som har *bamset* i bloggen din mens du har vært borte! iiiiiiiiiiiiiiiiiiik…hvordan skal DETTE gå?

  25. *bams bams* …

  26. …og da var det på plass! Instant lykkepåfyll, tre på rad…
    ohh…nå kommer lykken flommende til Torne 😀

  27. Det har vært lite «ulming» her også…

  28. *ulme, ulme*..

  29. Og nå kommer ennå mere lykke flommende.. 🙂

    Håper du er back i bloggen snart også! 🙂

  30. Er det min tur til å få lykken flommende over meg nå eller?

  31. Trenger det, så da er det vel bare en ting å gjøre da..

  32. Velkommen hjem prinsessa 😀

  33. Velkommen hjem tante-prinsessen 🙂
    Håper det har vært sol på deg i dag så overgangen ikke er blitt slem.

  34. hjelpes og dere har sjauet!!!! Og så søte dere er som har vært innom og bamset, ulmet og kommet med masse lykkepåfyll.. x 3 !!!! Jeg kjente det ned i hjerterota da jeg var i hellas.. jeg opplevde virkelig lykke!!! Takk for velkomsthilsner Glama og Lene 😀 Overganger har vært litt slem, og kroppen min likeså, men kommer sterkere tilbake får jeg tro.

    Ååå så glad jeg er for at dere ikke har glemt meg 😉

  35. Klart vi ikke har glemt deg! Du er jo prinsesse tornerose (aka tante rose).. 😀

    God bedring! 🙂

  36. Ååå så glad jeg ble nå Ulme:D

  37. hahaha…for en merkelig blogger-gjeng vi er 😀

  38. og DET gidder jeg ikke si tre ganger

  39. …for det kan jo fort bli litt i overkant mye lykke. Liksom 😆

  40. Hihi, du er herlig!!
    Og du er ekkelt ekkelt forelsket, blæ—


Legg igjen en kommentar

Kategorier

