Publisert av: tornerose | august 29, 2008

En takk for de første 20 000!

Jeg har rundet 20 000 treff/klikk og i den anledning ønsker jeg å si TAKK til dere. Uten dere ville det ikke vært noe blogg, iallfall ikke en blogg som inspirerte til å fortsette å skrive. Takk til dere som leser, takk til dere som kommenterer! Takk til faste lestere og dere som bare titter inn en enkelt gang. Uavhengig antall klikk, så håper jeg at dere alle kan ta dere tid til en liten skål i champagne og jordbær!! Skål for de neste 20 000!

Responses

  1. Gratulerer, ser fram til de neste 20000! *koser meg med jordbær og snobbebørst* 😉

  2. Dette er bare begynnelsen, Tornerose! Og vet du hva, først i morges fant jeg plutselig ut hvorfor bloggen din heter «Torneroses verden». Håper du snart kan skifte navn til Pocahontas Postings eller noe sånt 😉
    Er jeg treig eller?

  3. Skal skåle for deg med øl istedefor denne boblende saken 🙂 Og om ikke lenge så er det 40000 vi skåler for 🙂

  4. Skål! 🙂

    Du har jo deg selv å takke; hadde du ikke skrevet så godt, hadde vi heller ikke gidda å lese.. 🙂

  5. Et glass til meg takk, og fyll opp med bær 🙂
    Jeg skal gjøre mitt til at vi runder 40 snarest fordi du er verdens herligste person som gir verdens beste råd 😀

  6. Skål og til lykke!
    Takk for fine bloggartikler!

    Jeg får rydde opp i RSS-feedene mine så jeg kan følge bedre med. Noen som vet om en funksjonell RSS-feed for Vista sidebar? Beste jeg har funnet så langt er Hermes, men den husker ikke hvilke innlegg jeg har lest så det blir bare rot alt sammen. Kanskje ikke rett forum å spørre om slike ting, du får ha meg unskyldt, Tornerose, jeg bare rabler.

  7. Takk takk Maria- godt du koser deg med snobbedrikken 🙂

    Geir: takk takk Geir:) Hehe, litt treg ja 😉 skal ikke se bort i fra et navnbytte etthvert 😀

    Sissel: skål ja! Øl er bedre, jeg tar en selv. Begynner nesten å bli litt brisen jeg etter all denne drikken. Men utrolig koselig var det 😀

    Ulme: Skål og takk 🙂 Nåååå, søøøøt! Ditto ang skrivingen!

    Lenemor: Ja vær så god og kos deg 😉 *rørt* *rørt* *rørt* Så utrlig koselig at du syns- og glad for at rådene ikke førte heeeelt feil av sted- men som jeg sa- jeg har ikke akkurat lykkes i all kjærlighet, så for all del ta det med en klype salt 🙂 Koselig å kunne være til hjelp Lene! Du er jo det for meg også 😉

    Eilif: Skål og takk 😀 Det gjør ikke noe om u spør på denne tråden. Jeg ahr ikke peil på svaret, men kanskje noen andre har? Feedene mine kommer opp ved favorittene (har vista) og der tror jeg bare de uleste kommer…

  8. Gratulerer søta! *KleM*

  9. Gratulerer så mye! 🙂

  10. Hei Tornerose.
    Det er litt morsomt og følge med på statistikk og besøkstall. Gjør det iblant selv også, og morer meg over de rare søkene som fører folk til siden min.
    Jeg er fast leser her hos deg, men burde vel vært flinkere i kommentarfeltet. Du har en fin blogg, og jeg følger deg selvfølgelig videre!!!

    Så… selv om du ikke alltid ser meg, så er jeg her…

  11. Gratulerer! Og skål! 😀
    Slike turtall er jo mye gøyere å feire enn bursdager. *skåler*

  12. så artig, gratulerer med rundt tall 🙂
    Fin og koselig og morsom og seriøs og tankevekkende blogg du har. Klem 🙂

  13. Artig jubileum!
    Siden jeg har stått for, og fortsatt står for en del av klikkene, smaker jeg på et jordbær. Mmmm! Skål for den!

    Håper starten på høsten ikke er alt for tung, jeg har tro på at det blir bedre og at du kommer til å lykkes med både det ene og det andre 😉

  14. Skål – og gratulerer med et velfortjent jubileum! Jeg følger nok med deg i de neste 20 000 +++ 😀

  15. Oi, en gammel tråd jeg ikke har kommentert i!!!

    Angel: takk og skål 😉

    Tordenlill: takk 😀 Som sagt- takket være dge er jeg her i bloggverden 🙂

    Eugenie: Så koselig kommentar fra deg!! Så koselig at du er her i kulissene.. Jeg er mye i kulissene hos deg også, noen ganger er jeg dårlig på kommentering. Men jeg følger med deg 😉

    Valkyriana: Takk og skål frøken ;)’

    Lindis: Skål!!! Takk så masse for koselig kommentar, i like yours as well u know 😉

    Sander: Kos deg med jordbær og takk for klikkenen- skulle bare mangle om vi ikke skulle feire sammen da 😉 Så fint at du har troen på ting…!! Behold troen for meg om jeg av og til mister den, lover?

    Ståle: Skål og takk takk.. Oi, så flott.. Da skåler vi igjen om 20000 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

