Publisert av: tornerose | september 16, 2008

Jeg har vært hos frisøren

I påvente av ny bloggeånd, hode uten skallebank og masse gnist i høstregnet, har jeg lekt meg med ulike frisører fra ulike «tidsaldre». Synes igrunn jeg kledde noen av disse frisyrene jeg, kanskje jeg må realisere noen av disse? Om du vil teste selv er adressen:
Yearbookmyself

 

195019541960196219641966196819721974197819801984198619901994199619982000

Jeg utfordrer her ved Ulme, Lindis og Lenemor til å vise ansikt 😉

Responses

  1. Om du hadde vært singel i 1974 hadde jeg sjekket deg opp…så kunne du blitt…moren min :p

  2. Dessuten….du må finne et strengere bildetryne til 50-60 tallsbildene…du er for blid :p

  3. Haha, 78-modellen var jo herlig! 😀 Synes du ble riktig så stilig på flere av bildene.. 😉

    ps-utfordre ulme sånn, da.. Tror ikke jeg følger opp den, altså. Kan ikke du heller bare ta med en del parykker til treffet vårt.. 😀

  4. Det aller meste kler den smukke 🙂

  5. Bildene er stilige, og jeg har enda ikke komlet meg til å prøve denne siden selv.
    Ser nå at brillene ikke passer så godt inn med bildene. «armene» på brillene stemmer liksom ikke overens med ørene 🙂

  6. Geir: Skulle ha vært 74 da, kunne vært artig og bli sjekka opp 😉 Skal se hva jeg kan finne av strenge-tornerosebilder, du vet denne jenta er mest blid vettu 😀

    Ulme: Ja, ikke sant, synes nesten den var kulest. Ellers føler jeg meg vel i 62-utgaven.. Jeg skal seff kjøre afroen på treffet vårt 😉 Du er litt feig altså, du vet det, hehe.. Men dealen er grei, parykker skal bli 🙂 (Visste du likte å kle deg ut :P)

    Glama: hehe, takk:) Føler meg ikke dritlekker på alle for å si det sånn, sjekk 1954, den er skikkelig stygg!! Gikk virkelig folk slik???

    Eugenie: Hiv deg rundt og prøv, da kommer jeg og titter etterhvert:) Brillene nei, de passer overhode ikke, så skjeve og rare.. Endel plasser har jeg rimelig stor panne eller stor hake også fordi jeg ikke passer «modellen»…

  7. Kjempesøt du ble! *glise*

  8. Synes faktisk utgave 2000 så håpløs gammeldags ut og jeg… men det er jo åtte år siden og…
    Morsomt!!

  9. Hmm… hvordan blir det når man til vanlig bruker briller?? Er brillene noe som bare kommer med på bildene fra det årstallet, eller velger man å sette på briller. Blir nok rart med dobbelt siden jeg har mine egne 🙂

  10. ha ha ha ha, det ser ut som de fleste kler 78, lol! Afroen :))

    og du? 96 og 98 kler du virkelig, sånn helt på ordentlig :))

  11. Jeg synes du og jeg skal oppsøke parykkmakeri og få oss hver vår afrosveis! Det hadde virkelig vært moro! 😀

  12. Eugenie: Du må ta bilde uten briller, ellers blir det helt galt – på de bildene der du ser briller, ligger de klare i malen. Da blir det dobbelt opp.

    Bildet man bruker skal helst være et der man ikke har hår ned i ansiktet og uten briller.

  13. Bell4trix: takk takk 😀

    Randi: 2000 ser virkelig ikke bra ut.. gikk vi virkelig sånn???? Hjelpes.. tar du utfordringen med å vise ansikt du også?

    Eugenie: som lothiane sier så må du ha uten briller 😉

    chanel: enig!! synes den er dritkul jeg!! 1996 føler jeg at jeg ligner på phoebe i friends, er det bare meg elleR?? 1998 syns jeg er søt egentlig, nesten som mitt eget hår den der 🙂

    Lothiane: Heltenig! Kanskje skulle vi valgt hver vår farge, så ble det neste karius og baktus? 😉 Men synes afroen er dritkul egentlig… kanskje fordi jeg alltid har ønsket å finne meg en neger?

  14. Fantastisk! 😀

  15. Jeg nøyer meg med å ta på meg 1972-looken neste gang vi treffes tror jeg 🙂
    Den ligger på loftet..

  16. 1978-looken mente jeg selvfølgelig 😀

  17. Hehe, tror den som slår best ann er 78-modellen 😀 Flaks at jeg er 78 modell ..

  18. Hehe, kjempe bra bilder! Trur jeg må prøve litt der selv, moro! 😀

  19. Her var det masse snase greier, gitt! 1980 Yeah! Og 1994 – du har glemt perlekjedet, men har sikkert fått fast plass i kommunestyret for Høire.

  20. Malin; ja ikke sant, synes de ble ganske festlige, har du prøvd selv nå?

    Vibeke: Hehe, helt enig at jeg ville gått rett inn i politikken med 1980!!! 1994 er ganske grusom, men sånn så jeg nesten ut en stund selv.. skjønner ikke at vi synes det var fint?!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

