Publisert av: tornerose | november 17, 2008

Tornerose skal ut i Tordenbloggduell idag!

Som det konkurransemenneske jeg er så kan jeg ikke la vær å bli litt ivrig i kampen om å komme videre i bloggeverdens tevling; TORDENBLOGGEN. Er barnslig spent på hvordan det går, for idag er det min tur ut i kamp!! Alle mann til kanonene- eller hvertfall stemmeknappene. Uansett; en klok mann sa: «tap og vinn med samme sinn», noe som kan være kjekt å ha i bakhue i en sådan stund. Jeg lover å ta ett eventuelt tap med hodet hevet 😀 ! Liker du overfladisk pjatt om alt fra boil in bag til Torneroses særheter, dypere tekster om følelser og opplevelser fra livet, de nære ting, datetips, inputt fra en pedagogs hverdag, bilder fra en amatørfotograf i inn og utland eller knakende gode matoppskrifter så stemmer du på meg. Stemmer avgies HER. Hvis du er ekstra «gem» så legger du inn en begrunnelse også i kommentarfeltet, så får jeg ekstra poeng!!!  Smisking der inne er tillatt i stor grad! 😉

Responses

  1. Har stemt på deg, Tornerose. Hurra for deg! 😀

  2. Stemme avgitt!

  3. Da har æ utført oppdraget! :o)

  4. tuuuuusen takk for stemmer jenter!!!! Rørende fine begrunnelser der inne, tusen takk!!! *klemmer*

  5. Skal inn å stemme på dæ nu 🙂

  6. Selvfølgelige finn du stemmer fra meg også:) Jeg krysser fingrene og håper du går videre!

  7. Du er herved påstemt! (heter det det? Påstemt?)

  8. Åååå takk takk!!! dette er jammen spennende!!!! Påstemt er et glimrende ord!!

  9. Jeg har selvsagt stemt på deg jeg og! 😀

  10. hVA står på, er det en stemmekonkurranse på gang? Har du begynt å spille julemusikk for å komme i den rette stemningwn. Utrolig hva man skriver som stuptrøtt og sliten…

  11. Hmmm… Jeg var da inne og kommenterte.. I alle fall var jeg helt sikkert inne og stemte på deg! 🙂

  12. Jeg var selvfølgelig inne og stemte på deg, men det så du vel. 😉 Ville bare si tuuuuuuusen takk for at du stemmer på meg idag. Ble kjempeglad! *klemmer*

  13. Takk for stemmer alle sammen!!! Ble kjempe glad!!! Det holdt ikke denne gangen, men det går i grunnen helt fint.. Jeg synes nesten det var litt flaut og være i fokus…

    Klart jeg stemte på deg valyriana *koseklem*

  14. Det er det jeg sier: Det er ikke de beste bloggene som når opp….. Lurer du på hvordan det gikk med meg i Tordenbloggen? Jepp, samme skjebne.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

