Publisert av: tornerose | februar 13, 2009

Kjapt inne!

Ville bare si at jeg kommer tilbake med svar på kommentarene fra dere etterhvert, samt legger ut utmerkelser jeg har fått og som varmet stort. TAKK!! Bildememen kommer også med tid og stunder. Jeg har desverre fått hjernerystelse og skal være minst mulig på nett. Hodet mitt sier godt i fra når jeg ikke er flink for å si det slik. Vel, det skjedde ikke på fredag den 13, men for noen dager siden 😉 Jeg venter også på Wilhelm som har begynt å melde sin ankomst og blir født i løpet av de to neste dagene. Spennende! Med dette benytter jeg anledningen til å ønske alle en riktig fin helg og vinterferie! Ta godt vare på hverandre alle sammen!

Responses

  1. En gang til: GOD BEDRING!! =D Stakkars stakkars deg!! Men husk, alt som ikke dreper en, gjør en sterkere =)

  2. Neimen.. hjernerystelse?! Det var da ikke bra! Håper du har det bra allikevel. Ikke tenk på meme’er og kommentarer, vi er her når du kommer tilbake. 😉

    God bedring!

    Klem

  3. Hjerne rystelse er noe f…dritt… 😦
    Men det blir likar i morra sier vi trøndere.
    God helg fra meg 🙂

  4. Stakkars hjernen din! Den trengte da aldeles ikke å bli rystet! God bedring 🙂
    Klem

  5. Riktig god bedring til deg!! Skikkelig uheldig du da.. 😦

    *klem*

  6. God bedring, Tornerose! Det høres sletts ikke godt ut, så jeg håper du får god hvile.

    Og kos deg med å glede deg til Wilhelm 🙂

    Ha en god helg og vinterferie du også.

  7. Åh nei (til hjernerystelse), håper du klarer å slappe masse av og at du slipper slite med det lenge. Har skjønt at sånt er forferdelig vondt. Stakkars deg! 😦

    Hyggeligere med Wilhelm da, håper han kommer trygt og greit ut og at du får gleden av å hilse på ham snart. 🙂

    *klem*

  8. Masse god bedring fra meg, håper det kommer bedre dager snart:)

  9. Håper du snart er bra igjen, vennen!
    Merker så godt når du er ute av produksjon. 😉

  10. Nå begynner jeg å bli litt bekymret for deg søta!! Håper du har det godt, at hodet snart funker optimalt igjen og ikke minst at alt gikk knirkefritt med Wilhelm.

    Stor klem ❤

  11. Så utrolig kjedelig! Jeg får bare si, litt på etterskudd; god bedring! 🙂

    Jeg håper du kommer tilbake når hodet fungerer optimalt, og at alt går greit med Wilhelm! Du er savnet her må vite;)

  12. Takk alle dere søte leserne mine!!! Og så herlig å være savnet… blir rørt her jeg. Savna dere også. hjernen er bedre!Det var litt kjipt, men godt når det er over.. Har skjedd endel siden sist som har gjort meg litt bloggetaus, men håper på å klare å sette ord på i bloggen nå.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

