Publisert av: tornerose | mars 10, 2009

Wilhelm- Valentinesgutten!

Noen av dere leste kanskje blogginnlegget Barn med barn i magen og venter spent på rapport om den lille tassen i magen. Wilhelm ville ut bittelitt før tiden og kunne ikke valgt et bedre tidspunkt. Han ble en ekte valentinesgutt født 14 februar- passer bra for et kjærlighetsbarn!

Søstern er en veldig flink mor, virkelig tapper er hun og tante er aldri så lite stolt av henne og nurket. Bare se hvor nydelig han er…

wilhelm2

wilhelm

Fotografier tatt av Tornerose. Skal ikke benyttes av andre uten tillatelse fra meg.

Responses

  1. Nydelige bilder søta! Du er så flink! Og de er så nydelige! Takk for at du delte! 😀

  2. Herremin for en nydelig liten gutt! Og kule bilder! Del gjerne flere 🙂 Nice to see you back 😉

  3. Velkommen til verden, lille Wilhelm! Han ser nydelig ut. Skikkelig fine bilder du har tatt, tornerose! Og godt å ha deg tilbake 🙂

  4. Herlig!!! =D

  5. Har jo allerede gratulert stolte, stolte tanta en gang, men en liten Wilhelm kan jo ikke gratuleres med for ofte! Så…, gratulerer! 😀 Til både mor og tante..

  6. Bell4trix: Takk så mycket 😀 Apropo fotosession.. Vi får få til noe snart!

    Sissel: Takk!! Nice to be back 😉

    Tante grønn: Elsker å ta bilder av babyer! Godt å være tilbake 🙂

    Camilla: Ja ikke sant?

    Ulme: Det har du ja, tusen takk for enda flere gratulasjoner! Jeg liker visst å bli kalt tante 🙂

  7. Gratulerer! Nydelige bilder! Og født dagen før Tenåringen min, hehe. Fint med februarbarn. 🙂

  8. Ååå, fine, FINE bilder!!! Og heldige du som har så skjønn søster og nydelig nevø!

  9. Lothiane: Takk så mye! Jeg går helt bananas med kamera med slike søtinger tilstede… Ja, tenk- poden er blitt såå stor jo! 🙂

    Astrid: Å, så gøy at du synes det. Takk så mye! Jeg føler meg veldig heldig 🙂

  10. Nydelige off focus bilder. Skikkelig retrostemning. Dessuten husker jeg plutselig på at det ikke var lenge siden myPoden og myPodinnen var så små. Det skulle ingen tro i dag, der de tilsammen rager 3,40 over bakken.

  11. Takk skal du ha Geir:) Stakkars baby kommer til å bli oppgitt over en tante som skal ta bilder av han heeele tiden .. Jeg har lagt på filter etterpå i litt retrostil, synes et funket 😉 Må være fryktelig rart når «babyene» er blitt så store! sikkert vemodig vil jeg tro, samtidig kanskje litt lettelse at babytiden er over?

  12. Gratulerer til dere! Og så flotte bilder:):):

  13. Tusen takk rosa! Koser meg gløgg for tiden og babyer er et yndet motiv 🙂 Håper alt står bra til med deg!!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

