Publisert av: tornerose | mai 7, 2009

Tornerose leker kunstner

Under hvilen idag kom en boblende lyst og kreativitet som lyn fra klar himmel, selv om hodet egentlig bare ville ligge på puta. Har lenge egentlig tenkt på at jeg vil male et shabby chic bilde, men liksom ikke hatt ånden over meg. Endel av inventaret her er i den stilen og jeg har planer om å pusse og male mye fint i den sjangren etterhvert i min nye leilighet også. Så idag, etter å ha begynt dagen på kafe med hyggelige jenter, så fikk jeg gofølelsen og malte i vei etterpå. Hvis dere vil kan dere ta en titt…
 

0051

003

0081

004

0091

Responses

  1. Ey! herlig!! :o)))

  2. Så bra! Enda en kunstner i omgangskretsen. 😀

    Gøy at du fikk sånn overskudd da, det viser at sånne kafe-turer er viktig investering. 😉

  3. Kjempefint søta! Passer nok godt inn! 🙂

  4. Fortsett!

  5. Det ble fint! Gleder meg til å se bilder av nye prosjekter også. =o)

  6. t & t: ååå takk, det var herlig, men hjelpes ikke helt tiden å male på *note to my self* . Har bøtet på dette maleriet en uke..

    Lothie: Kafeturer gir masse inspirasjon!! vi må rett og slett gjenta det 😉 Mest fordi jeg blir glad og får litt mer driv, har ledd litt, og hører om andre kreative..men energien var det heller dårlig med. Kunstner er jeg nok ikke, men har klattemalt endel år 🙂

    Bell4trix: Takk frøken!! Vettu, det er lagd spesielt til leilighetens farger, så det passet perfekt. Henger på veggen nå 🙂

    Jakob: Takk- så hyggelig 😀 !

    Neclecta: Takk så mye, så gøy at du synes. Dette er et ledd i en prosess om å tøffe meg opp til å kunne vise fram ting. Jeg har som regel meget høye krav til meg selv og det jeg gjør, men har lyst å begynne å legge listen lavere…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

