Publisert av: tornerose | september 2, 2009

Starting all over?

Bloggen min har blitt fremmed for meg, og jeg for den. Jeg er famlende, og nesten redd for å nedtegne bokstaver fordi jeg vekker den opp av dvalen som den har vært i siste månedene. For alt jeg vet så likte den å sove. Men mest, har ordene og bokstavene forsvunnet for meg. Jeg vet ennå ikke om jeg vil velge å bare bruke tiden i RL, eller om jeg vil drømme meg bort her i Tornerosebloggen min.

Kanskje må vi bli kjent igjen på nytt igjen, du og jeg. Kanskje.

Responses

  1. Tenk litt på det, du. Bloggen din skal VÆRE deg, du skal ikke føle deg skremt eller truet av den. 🙂 Det skal være noe du nyter å gjøre.

    Jeg er her ihvertfall uansett hva du bestemmer deg for. 🙂

  2. Uansett hva du kommer fram til, så var det hyggelig med et par ord igjen. =o) Du er savnet, ser du.

  3. Du skal i hvertfall vite at den er savnet.

  4. Hei, så kjekt å se deg igjen:) Skjønner godt hva du mener.. har lagt ned min, så får vi se seinere hva det blir til. Håper du har det bra, og har deg på Feeden så titter innom deg og hilser på om du velger å fortsette. Ønsker deg fine seinsommer/høstdager:)

    Klem

  5. 🙂
    Håper bare du har det bra. Sånn uansett blogg or not. Liksom liksom.

  6. Mirakel: Heeeei:-) savna deg og! Og fint at du venter på meg. Driver og vurderer mye for tiden. kanskje ny blogg, eller kanskje ta bort noe på denne slik at jeg ikke er redd den falleri feil hender. Jeg har mye kreative ting på gang som jeg håper blir en suksess, og kanksje blir det fokus på slike ting i stedet for i ny blogg. Det vil nok kreve mye av meg så jeg trolig ikke får tid til å skrive. PÅ en annen side så er det alltid noe som koker i huet mitt som sikkert kunne fått nytte av å komme ut her 😉 Jeg skrev første innlegg hvertfall:D !!!

    Neclecta, åååå så koselig. Er jeg virkelig. det gjør meg skikkelig glad:-) Jeg savner å lese hos deg, du leker sånn med ordene. kommer liksom ikke inn i noe rytme på lesing lenger:S Råd?

    Geir: en liten ååå til deg også. Savner å orke å lese rundt. savner å vite hva dere styrer med alle. Håper jeg ikke blir borte..

    Rosa: Ja, er jammen ikke lett denne sjongleringen mellom Rl og nett. Dvs, når man må velge så blir gjerne blogger og slikt forsømt. så koselig at du har meg på feeden og håper jo en dag du skal føle deg frisk nok til å orke å blogge litt igjen selv.. ønsker deg også fine dager!!! klem

    undertegnede: Å savner å høre om deg jeg. jeg må lese litt rundt tro rjeg. Jeg har det bra, tror jeg. dvs, koker gjør det ofte rundt meg, og denne gangen intet unntak, men jeg har hvertfall hodet over vannet 🙂 Kanskje jeg finner en bolig å bo i snart, kanskje jeg finner ut av mannfolkting, kanskje jeg får igjennom endel prosjekter som er på tenke-handlingsstadie. Kanskje dette året rett og slett blir bra totalt?! men åssen er det med deg+ sånn uansett blogg liksom. liksom

    klem

  7. Åh, nå hadde jeg skrevet den lange hyggelige meldingen, også ble alt borte..

    Uansett, RL??

    Og jeg er veldig veldig glad for at du har gitt lyd fra deg igjen 🙂 Har savnet det masse!!! ❤

    Klem 🙂

  8. Aldri dumt å prioritere RL, men kanskje en litt mer minimalistisk blogging er tingen, slik at vi slipper å savne deg her i alle fall?

  9. Camilla: Det er jammen kjedelig når alt blir borte, og skjer ikke sjelden heller. MEN- nå vet jeg jo at du hadde skrevet en kjempe lang melding, og det synes jeg var kjempe hyggelig uansett 🙂 RL er fint, flott, og litt innviklet.. DU vet åssen det er.. Jeg har gitt lyd, finally, flinke meg. Snart skal du gi meg skriveoppgaver/temaer så jeg kommer i siget? Savna deg og! klem

    Sander: Du er jammen søt! Savna deg og. Og forslaget var slettes ikke dumt— en minimalistisk blogg tror jeg blir noe å satse på 🙂 hvordan står det til med deg??

  10. Det er bra med meg, Tornerose 🙂 Fotograferingen går litt i bølger, akkurat nå leser jeg litt, har fått tak i noen bøker om emnet som jeg tror kan hjelpe meg litt videre.
    Ønsker deg en god høst!

  11. 😀


Legg igjen en kommentar

Kategorier

