Publisert av: tornerose | februar 5, 2010

Pauseblogging

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med denne bloggen, den er hvertfall foreløpig ganske død. Men om dere vil følge meg så er jeg aktiv blogger i interiørverden nå på blogspot. Jeg kan sende dere adresse om dere er interresert å lese:-) Bloggen har ett helt annet fokus. Den er ikke så personlig, den er full av kreativitet, glede og små ting.  Håper også alle har det bra!!! Savner dere faktisk.. men ordene er ikke her, så da venter jeg litt til de er tilbake! 🙂


Svar

  1. Vil gjerne følge din andre blogg 😀
    Ser du har skrevet om ME her, det var slik jeg oppdaget deg. Jeg liker stilen din godt!
    Klem Lokki

  2. Ja tak 🙂
    Jeg vi gerne fortsat følge dig.
    Jeg er selv glad for at læse kreative blogs.

  3. 🙂
    er innom og kikker i den andre, så skjønner jo at du har det bra og mye å henge fingrene i.
    klem og klem 🙂

  4. Alt som betyr noe er at du har det bra! Også håper jeg med tid og stunder at du finner inspirasjon til å komme tilbake til denne bloggen, får jeg savner deg 🙂

  5. Syns du skal slå de sammen, hvertfall hvis det bare er du som skriver på begge bloggene. Fra en som selv nesten ikke skriver for tiden, er dette en blogg jeg gjerne vi finne fram til i uoverskuelig framtid.

  6. Vi venter jo her fortsatt her på deg, i tilfelle du plutselig dukker opp igjen. I mens kan vi jo besøke deg i interiørverden. 🙂

    Håper ellers alt står bra til!

    -Ulmisklem-

  7. Jeg er innom i blant og synes det er synd hvis du sletter bloggen. Kan du la den stå selv om du ikke oppdaterer den? Du skriver så bra og interessant! Jeg har anbefalt bloggen din flere ganger!

  8. selv har jeg mange pauser fra min egen blogg, men jeg håper du gjør som andre har nevnt her og ikke sletter den! jeg håper du finner ordene, fordi jeg savner deg =)


Legg igjen en kommentar

Kategorier