Publisert av: tornerose | desember 7, 2009

Sko for sin kvinne

Kan vel si at jula er reddet?

Jeg elsker sko, og jeg elsker tanken på at jeg skal trippe rundt i disse superlekre, juleaktige, herlige, adventslilla dokkeskoene.

Se og nyt!


Svar

  1. Utrolig flotte sko! 🙂

    • Ikke sant!! Spm er om jeg klarer å gå på dem.. men vil veldig hvertfall:-)

  2. Uuuuh, lekkert!! Og i favorittfargen også, knallbra!! 😀

    • I know, lilla er en av mine favoritter også, så jeg falt pladask.. mangler bare den tilsvarende neglelakk, sliter litt med å finne noen i slik lilla på opi? forslag?

  3. Vet du, æ så de der når æ va på et senter en gang for ikke sååå lenge sida, og æ tenkte tvert på dæ! Men da va de i rødt og du hadde snakka om at du trengte nån røde sko?

    Uansett, de va dritkul! Og NYDELIG farge! Mesa like! 🙂

    • Ja tenkte egentlig røde og prøvde dem også, men de var rett og slett ikke så gode på, så det ble lilla. At jeg i tillegg fant brukte (men nye) røde sko på finn til hundrings, gjorde saken biff:-) Steike høye, men skal orke å gå med de litt hvertfall. De er stødige hvertfall, her skal vi ikke ha noe lårhalsbrudd;-P

  4. De var skikkelig lekre! Adventssko altså. De må på hver gang adventslysene tennes 🙂

    Jeg har en kjole som det er lilla i, og de skoene hadde passet veldig bra…hvor kjøpte du de?

    • Hehe, skal innrømme at jeg tok de på når jeg tente det andre lys i går, måtte bare pynte meg litt der jeg lå på soffan… Adventsko er de såvisst, nydelig:-) Skoene kjøpe jeg på eurosko, og de kostet 499.. ikke veldig billig, men kunne vært verre også.. 😉 Løp og kjøp!

  5. Fantastiske!!! :o)

  6. Misunnelig!! Både fordi du har sånne OG fordi du klarer å gå med dem! 😛

    • Ja, de er skikkelig fine=) Om jeg klarer å gå lenge på dem er en annen sak:-P

  7. Ehm. Kommentarsystemet er litt underlig i dag? Prøvde først å skrive med mitt vanlige nick, men ble automatisk logget ut, og så kom det opp helt av seg selv det nicket som hører til den andre bloggen min… kremt. Så hvis det kommer ørti rare meldinger fra to forskjellige her nå, så er det bare å rydde litt.. Beklager rotet!

    • Jøss, ja det var litt muffins! Kjenner igjen føttene dine så tror jeg vet hvem du er, men har du flere blogger til du også?


Legg igjen en kommentar

Kategorier